WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 22 września 2018

Piotr Czak wyskakuje z lodówki!

Cześć Wszystkim! 
Wrzesień to miesiąc zmian w różnych aspektach. Dla uczniów jest to czas rozpoczęcia nowego roku szkolnego. Dla modelek i modeli to okres powrotu na wybiegi, również te w Polsce. Zmiana zachodzi także w pogodzie, a wczorajszy dzień był chyba ostatnim powiewem lata. Jutro rozpocznie się kalendarzowa jesień, którą tak naprawdę już można odczuć na zewnątrz. 


Dzisiejsza stylizacja to pożegnanie tegorocznego lata na moim blogu. Najnowszy outfit, który dla Was przygotowałem jest łącznikiem pomiędzy dwiema porami roku i sprawdza się świetnie przy temperaturze wynoszącej około 20 stopni Celsjusza. Już dawno nie było tutaj stylizacji, w której główną rolę odgrywają czarne ubrania, więc postanowiłem taką stworzyć, jednak dodałem jej "charakteru". Podstawę tego look'u tworzą lniane spodnie z etnicznym pasem na środku nogawek. Zestawiłem je z delikatnie prześwitującym, dzianinowym sweterkiem z krótkim rękawem. Całość uzupełniają klasyczne, białe sneakersy. 

Zobaczcie moją najnowszą sesję w wykonaniu Las w Vegas Photography! 
















SWEATER - Bershka 
PANTS - Zara 
SHOES - Zara 

Napiszcie mi proszę co sądzicie o stylizacji. 
Ciekawy jestem także jak spodobała się Wam moja najnowsza, dość oryginalna sesja?! 
W tajemnicy powiem, że jest chyba jedną z moich ulubionych! 

Pozdrawiam serdecznie, 
Piotr Czak 

Jeśli ktoś z Was nie widział jeszcze mojego ostatniego outfitu to teraz macie okazję nadrobić zaległości! ;)

4 komentarze:

  1. Szczególnie spodobała mi się kolorystyka zdjęć i ubioru. Z oczywistych względów nie wydaje mi się on jednak praktyczny, co nie ujmuje mu walorów estetycznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo! :)
      miałem go na sobie w tym tygodniu i świetnie się sprawdził :D jedynie rano, kiedy było chłodniej ubrałem czarną ramoneskę.

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! Podoba mi się twoja stylizacja ale te zdjęcia to sztos! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! bardzo miło jest słyszeć tak pozytywne słowa! :)

      Usuń