WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 29 września 2018

Bizuu AW 2018/19

Cześć Wszystkim! 
20 września w ATM Studio w Warszawie odbył się pokaz kolekcji Bizuu na sezon jesień-zima 2018/2019. Markę tą tworzą dwie młode, ale bardzo zdolne projektantki: Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak. Tydzień temu w czwartek po raz pierwszy w życiu byłem gościem na prezentacji ich najnowszej kolekcji. Dlatego też moja radość w momencie, gdy dowiedziałem się o zaproszeniu sięgała zenitu. Na wydarzenie zabrałem ze sobą moją długoletnią koleżankę, z którą wspólnie przemierzaliśmy szlaki edukacji od przedszkola do gimnazjum. W dzisiejszym poście przedstawię Wam relację z tego wyjątkowego pokazu. 


Na początek kilka słów o najnowszej kolekcji. Projektantki Bizuu uczą kobiety, aby nawet w sezonie jesień-zima nie zapominać o  barwach oraz printach. Sam jestem zwolennikiem tej idei i bardzo lubię, kiedy w stylizacjach "coś się dzieje". Polskie ulice pod względem mody kojarzą się niestety bardziej szaro niż kolorowo. Na szczęście Blanka i Zuzanna dzielnie walczą, aby tak nie było. Nieoczywiste połączenia kolorów (np. butelkowa zieleń z różem czy pomarańcz z ciemnym niebieskim), ciekawe wzory oraz bogactwo motywu floral to nieodłączne elementy najnowszej kolekcji. Zwiewne, romantyczne sukienki maxi/mini czy plisowane spódnice łączymy z ciepłymi swetrami, które wcale nie muszą być nudne. Te oversize'owe przewiązujemy paskiem, a długie nosimy rozpięte. Na chłodniejsze dni projektantki zaproponowały swoim klientkom przepiękne płaszcze w kratę, która już na dobre zadomowiły się w sieciówkach oraz na światowych wybiegach. Dla pań lubiących nieco bardziej eleganckie propozycje również się coś znalazło, bowiem w najnowszej kolekcji Bizuu pojawiły się piękne marynarki w połączeniu ze spódniczką, delikatnie kojarzone z tymi od Chanel. Aby swoim stylizacjom dodać nieco "charakteru", panie Jordan i Wachowiak z pomocą stylistki Agnieszki Ścibior zaproponowały beret jako nakrycie głowy idealne na sezon AW 18/19 oraz kolorowe skarpety "wychodzące" z botków. Jedno jest pewne - dla klientek Bizuu jesień oraz zima z pewnością nie będą nudne! 
















P.S. Przepraszam za jakość niektórych zdjęć, ale bardzo ciężko jest dobrze "uchwycić" modelkę w ruchu 



Powiem szczerze, że najnowszy pokaz Bizuu był chyba najpiękniejszym, na jakim miałem okazję być. Wszystko to za sprawą roślinnej i jesiennej scenografii, która stworzyła niebywały klimat podczas wydarzenia. Nie bez znaczenia pozostała także muzyka na żywo w wykonaniu  Macieja Musiałowskiego wraz z zespołem. Za reżyserię odpowiedzialna była chyba wszystkim dobrze znana Kasia Sokołowska. 




Selfie z projektantkami Bizuu 


bew.com.pl / Paweł Wodzyński 
Moja stylizacja na pokazie 



Bardzo się cieszę, że miałem okazję być na tak wspaniałym pokazie. Gratuluję z całego serca projektantkom przepięknej kolekcji i wszystkim osobom odpowiedzialnym za pomoc w stworzeniu tego wydarzenia.


Pozdrawiam serdecznie, 
Piotr Czak  

P.S. Jeśli ktoś z Was przegapił relację video z pokazu to znajdziecie ją w zapisanych na moim Instagramie :) 

Przypominam także o mojej najnowszej sesji i stylizacji! ;) 




1 komentarz: