WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 2 marca 2019

GARAŻOWE SZALEŃSTWO

Cześć! 
Nie wiem jak Wam, ale mi nowy rok leci bardzo szybko; już mamy początek marca. Z drugiej strony cieszę się z tego, ponieważ do wiosny bliżej niż dalej. Niestety pogoda nadal jest dosyć zmienna - raz cieplej, a raz chłodniej, a do tego wiatr, który obniża odczuwalną temperaturę. 
Z prognoz na ten miesiąc wynika, iż ta pogodowa huśtawka może się nadal utrzymywać. 
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację, która świetnie się sprawdzi w mroźne poranki i nieco cieplejsze popołudnia. 

Bohaterem dzisiejszego outfitu jest golf w kolorze czerwonej pomarańczy, który zaprezentowałem Wam w najnowszym shopping haul na moim kanale. (https://www.youtube.com/watch?v=MhZ3afAp2T8)
W swojej szafie mam już jeden w kolorze czarnym, który pojawiał się u mnie na blogu, bądź w codziennych stylizacjach. Będąc na ostatnich zakupach wiedziałem, iż chcę mieć kolejny w swojej szafie, bowiem uwielbiam tą część garderoby. Oprócz tego, iż jest funkcjonalna oraz ciepła, to również niezwykle modna, o czym świadczy fakt, iż królowała na wybiegach u Boss, Berluti czy Louis Vuitton, o czym pisałem na blogu w poście "10 menswear trends for Fall/Winter 2018/19". 
Golf zestawiłem z czarnymi spodniami poszarpanymi na kolanach oraz botkami w tym samym kolorze, które uwielbiam. Całość uzupełnia kożuch - niezwykle modny już od kilku sezonów. 

Zobaczcie moją najnowszą sesję w wykonaniu Kamili Makarewicz. 















SWEATER - Zara 
JACKET - Zara 
JEANS - Zara
SHOES - Zara 

Co sądzicie o mojej najnowszej stylizacji oraz "garażowej" sesji? Dajcie mi koniecznie znać, bo jestem bardzo ciekawy! ;) 

Do usłyszenia w kolejnym wpisie! 
Pozdrawiam! 
Piotr Czak 

Zobacz moją poprzednią stylizację: 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz