WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 30 marca 2019

Łukasz Jemioł SS19

Witajcie! 
26 marca odbył się w DESA Unicum w Warszawie pokaz kolekcji Łukasza Jemioła na sezon wiosna-lato 2019, jednak różnił się on od dwóch poprzednich, w których miałem przyjemność uczestniczyć. Projektant tym razem zaprosił wąskie grono gości na godzinę 13:00, a tym samym zrezygnował z hucznego, wieczornego pokazu. Po raz pierwszy byłem na takiej kameralnej prezentacji i zaraz Wam o niej opowiem. 



Pokaz odbył się w stosunkowo małym pomieszczeniu, porównując go z tymi, w których zwykle prezentowane są nowe kolekcje. Wszyscy zaproszeni oglądali najnowsze projekty na stojąco, a modelki miało się na wyciągnięcie ręki. Według mnie jest to zmiana na plus, bo warto czasami poeksperymentować, doświadczyć czegoś nowego i mniej spotykanego. Białe dekoracje wykonane na wzór ludowych wycinanek zdobiły miejsce wydarzenia, a jednocześnie nadawały mu takiego "przyjemnego, ciepłego" klimatu. 

Co do samej kolekcji to ośmielę się powiedzieć, że jest moją ulubioną spośród trzech ostatnich, które miałem okazję zobaczyć. Projektant stworzył ją w oparciu o dwie dominujące barwy: biały oraz niebieski i jego różne odcienie. Będąc na pokazie miałem wrażenie, jakbym przebywał w Grecji i zwiedzał Santorini, gdzie barwy te dominują w krajobrazie. Zwiewne, koronkowe sukienki będą z pewnością must-havem wśród wszystkich klientek pana Jemioła. Połączenie takiej sukni, z obszernym kapeluszem oraz wysokimi butami zaprojektowanymi wspólnie z marką Celebrity sprawi, że wszystkie Panie będą wyglądać tego lata jak prawdziwe Paryżanki. Moją uwagę zwróciły również lniane marynarki w białym i granatowym kolorze, które miały już na sobie aktorki oraz przyjaciółki projektanta, czyli odpowiednio Małgosia Socha i Małgosia Kożuchowska. Ostatnio coraz większą popularność zyskują ubrania z efektem "zafarbowania", dlatego i takich elementów nie mogło zabraknąć w najnowszej kolekcji. Obok romantycznych, zwiewnych tkanin pojawił się także jeans, który z natury jest dosyć ciężki, jednakże kurtki oraz spodnie typu dzwony długości 3/4 absolutnie skradły moje serce. 

Oglądając kolekcję widać było jej spójność oraz to, iż została dobrze przemyślana. Cóż pozostaje do dodania - klientki pana Jemioła są już gotowe na najbliższe miesiące! 
Zobaczcie moją osobistą fotorelację.













Emocje na każdym pokazie studzi niezastąpiona woda Perlage. Na gości czekał także kieliszek szampana. 
Wydarzenie zaliczam do niezwykle udanych również za sprawą tego, iż udało mi się porozmawiać zarówno z najważniejszą osobą tego dnia, czyli panem Łukaszem Jemiołem, a także z kilkoma aktorkami, które oglądam na ekranie już od najmłodszych lat! 







Mój look na pokazie 

Już wkrótce kolejny post! 
Pozdrawiam serdecznie! 
Piotr Czak 

Zobacz moją najnowszą stylizację: 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz