WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 23 marca 2019

BENTLEY TINTS ON, BAROQUE PRINTS ON

Cześć Wszystkim!
W czwartek przywitaliśmy już kalendarzową wiosnę, jednak prognozy pogody podają, że zima nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Przysłowie mówi: "w marcu jak w garncu" i tego roku jest ono niezwykle adekwatne. W jeden dzień 20 stopni Celsjusza, a w następny już tylko 5. Nie wiem jak u Was, ale ja wstając rano do szkoły w tym tygodniu zanotowałem przymrozki, które widoczne były chociażby na trawie. Moją dzisiejszą stylizacją kończę serię tych "grubych, ciepłych" outfitów i mam nadzieję, iż pogoda pozwoli, aby kolejne były już prawdziwie wiosenne. 


Moja najnowsza stylizacja to bogactwo barokowych wzorów od stóp do głów. Print ten jest utożsamiany z domem mody, który uwielbiam, czyli z Versace. W tym sezonie wiele sieciówek pokusiło się o stworzenie kolekcji z jego udziałem, dlatego nie mogłem sobie odmówić  zakupienia czegoś z jego wykorzystaniem. Barok kojarzy nam się głównie ze złotem i przepychem. Z tego powodu zdecydowałem się zestawić ze sobą zarówno spodnie jak i kurtkę w tym wzorze. Całość uzupełniają czarne, wysokie buty o charakterze militarnym. 

Zobaczcie moją klimatyczną sesję wykonaną przez Kamilę Makarewicz. 












JACKET - Zara
PANTS - Zara 
SHOES - Zara 

Dajcie znać co sądzicie o moim barokowym outficie oraz całej sesji?! ;) 
Pozdrawiam! 
Piotr Czak 

Zobacz moją poprzednią stylizację:

Zapraszam również na osobisty ranking najlepszych i najgorszych kreacji z iHeartRadio Music Awards: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz