WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 26 stycznia 2019

WYLATUJĘ W KOSMOS!

Cześć Wszystkim! 
Mimo ujemnych temperatur na zewnątrz, styczeń jest dość gorącym okresem za sprawą dużej ilości egzaminów, ale na szczęście jakoś daje radę. Trzeba przyznać, że w odróżnieniu od poprzednich lat tegoroczna zima jest naprawdę zimą, ponieważ termometr często wskazuje wartości poniżej 0 stopni Celsjusza i właściwie przez cały styczeń utrzymuje się pokrywa śnieżna.



W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moją najnowszą kosmiczną stylizację, przy okazji której chcę Wam pokazać, iż nawet zimą możemy stworzyć fajny outfit. "Pierwsze skrzypce gra" tutaj metaliczna puchówka sięgająca kolan w złotym kolorze. Jestem nią zachwycony i powiem Wam, że to chyba najfajniejsza kurtka zimowa jaką kiedykolwiek udało mi się kupić. Zakładając tak oryginalne okrycie wierzchnie musimy uważnie dobierać pozostałe elementy naszego look'u, tak aby nie stał się on "kiczowaty". Dlatego najbezpieczniej jest stworzyć połączenie z ubraniami w stonowanych kolorach. Ja zdecydowałem się założyć klasyczny golf oraz czarne skórzane spodnie, które doskonale współgrają z moim ulubionym obuwiem o tej porze roku, czyli botkami. 

Mam nadzieję, że najnowsza stylizacja przypadnie Wam do gustu. Zapraszam do obejrzenia zdjęć w wykonaniu Julii Sokołowskiej. 










COAT - Zara 
SWEATER - Zara 
PANTS - Zara 
SHOES - Zara 

Dajcie mi znać co sądzicie o całej sesji! Jestem ciekawy Waszego zdania! ;) 
Pozdrawiam serdecznie! 
Piotr Czak 

Moja poprzednia stylizacja:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz