WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 29 lipca 2017

HAVING FUN IN VELUR VEST

Witajcie Kochani! 
Połowa wakacji już za nami, pogoda jak na razie nas nie rozpieszczała wysokimi temperaturami, choć w nadchodzącym tygodniu ma się to zmienić. Mam nadzieję, że każdy z Was zbiera powoli siły do dalszej nauki lub pracy. Nie wiem czy Wy też tak macie, ale mi czas podczas wakacji płynie zdecydowanie szybciej, aniżeli w roku szkolnym. Dzisiaj przychodzę do Was z nową stylizacją, być może bardziej odważną, ale mam nadzieję, że i tak się Wam spodoba. 


Obowiązkowym elementem męskiej garderoby w lecie są według mnie jeans'owe szorty. Dlatego to właśnie one stanowiły dzisiaj bazę mojej stylizacji. Do nich dobrałem welurową koszulkę bez rękawów, którą mogliście nieraz widzieć na moich social mediach ubieraną na czarny golf. Uzupełnieniem tego outfitu stały się klasyczne, czarne klapki. Aby nie było zbyt nudno zdecydowałem się przełamać polskie konwenanse i podążając trendem, który jest obecny na zachodzie do czarnych klapek założyłem białe skarpety z czarnym napisem. 
Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć z sesji, gdyż było bardzo wesoło! Zresztą.. zaraz sami się o tym przekonacie. 













VEST - Zara
SHORTS - Pull&Bear 
SOCKS - Zara
SLIDERS - Zara 
PIC: Kamila Makarewicz Photography 


Mam nadzieję, że dzisiejsza sesja się Wam podobała. :) 

Już wkrótce kolejny wpis! 
Pozdrawiam! 
Piotr Czak 
Zachęcam do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak 

8 komentarzy:

  1. U mnie praży słoneczko i mam dość... Ciekawie wyglądasz. Koszulka bardzo fajna :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja jeszcze wolę korzystać ze słonecznych dni zwłaszcza, że lipiec nie był łaskawy pod tym względem :( Miło mi, że się podoba! Dzięki :)

      Usuń
  2. Stylizacja fajna ale nie patrzę w dół. iluveart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko nie te skarpety, błagam nie, dlaczego robi się na nie moda! Mimo wszystko fajna koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moda przychodzi na nie z zagranicznych miast, gdzie często są wykorzystywane do stylizacji streetstyle'owych oraz z wybiegów :D Dzięki :)

      Usuń