WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

czwartek, 13 lipca 2017

Pustynia stylu, czyli pokaz Roberta Kupisza "Desert"

Witajcie Kochani! 
Wprawdzie od pokazu Roberta Kupisza zatytułowanego "Desert" minęło już trochę czasu, ale ja nadal go wspominam. Widzieliście dość obfitą relację na moim snapie, a teraz nadszedł czas, aby przyjrzeć się najnowszej kolekcji z bliska. Zapraszam Was zatem w podróż do gorących i suchych regionów świata, czyli na pustynię. 


Wpis pozwolę sobie zacząć od najistotniejszej według mnie rzeczy, czyli od charakterystyki kolekcji. Pokaz został zatytułowany "Desert", dlatego na miejscu eventu, czyli w Soho Factory pojawiły się konstrukcje z puszek wody mineralnej jednego ze sponsorów przypominające palmy oraz żółto-pomarańczowe słońce. Taki sam wzór pojawił się jako nadruk na koszulkach. Kolekcja została utrzymana w stylu charakterystycznym dla pana Kupisza, czyli pojawiły się dzianinowe sukienki, długie bluzy, dresowe spodnie, czy koszulki noszone na jednym ramieniu. Wszystko to zawierało w sobie jednak nutę świeżości, bowiem tradycyjny dla niego streetstyle orzeźwiono estetyką boho i hippisów. Materiałem, z którego została wykonana duża część ubrań był welur, którego absolutnie jestem faworytem. Moje serce skradł czarno-złoty, cekinowy dres. Dla lubiących klasyczne rozwiązania też można coś znaleźć, chociażby czarne, skórzane ramoneski w zestawieniu z koszulką i dresowymi spodniami. Jeśli chodzi o damskie sylwetki to jestem faworytem długich bluz noszonych jako sukienki w zestawieniu ze szpilkami i skarpetami. Zarówno dla pań jak i dla panów polecam jeansowe looki, a zwłaszcza długie płaszcze czy oversize'owe katany. 

Zobaczcie kilka sylwetek z wybiegu. 




















Teraz kilka słów na temat mojej stylizacji z pokazu. Jak mogliście zobaczyć powyżej, na wybiegu zaprezentowano kombinezon w kolorze khaki, bardzo podobny kolorystycznie do mojego, gdyż chciałem się wpasować w tematykę pustyni i piasku. Natomiast, jeśli chodzi o połączenie klapek i wysokich skarpet, bo ono wzbudziło dość duże zainteresowanie to zapewniam Was, że jest to nowy trend, który szturmem zdobywa zagraniczne ulice, a także światowe wybiegi. W kolekcjach pana Roberta pojawiał się już niejednokrotnie, stąd zdecydowałem się na taką "modową awangardę" i przełamanie stereotypu. 

Fot: AKPA.pl
Po bardzo udanym pokazie przyszedł czas na afterparty w czasie, którego miałem okazję porozmawiać z kilkoma osobami ze świata mody.



Wszystkich fanów Pana Roberta Kupisza zachęcam do śledzenia instagramu prowadzonego przez jednego z obserwatorów działalności projektanta: https://www.instagram.com/robert_kupisz_fanpage/

Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia krótkiego filmiku na moim kanale na YT podsumowującego pokaz Roberta Kupisza: https://www.youtube.com/watch?v=q8Cc60rBCXg Koniecznie zobaczcie również moje poprzednie odcinki. Zachęcam do subskrybowania kanału. Zostawiajcie łapki w górę! 

Pozdrawiam! 
Piotr Czak 
Snap: piotr_czak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz