WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 15 września 2018

Gala The Look of The Year 2018

Cześć Wszystkim! 
Tydzień temu, a dokładnie 08 września odbyła się w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi gala finałowa The Look of The Year. Jest to najbardziej prestiżowy konkurs dla modelek i modeli organizowany od wielu lat w ponad 50 krajach na całym świecie. Do ostatniego etapu w Polsce dostało się 20 uczestników, a dwójka wygranych pojedzie na światowy finał do Włoch. 


Celem tego wydarzenia jest poszukiwanie młodych osób (niektórzy uczestnicy mieli tylko 15 lat), które marzą o karierze w modelingu. Finałowa 20 nie znalazła się tu przypadkowo. Kilka miesięcy wcześniej odbyły się castingi w wielu polskich miastach. Ci najlepsi udali się na zgrupowanie w trakcie, którego odbyli szkolenie z "pracy modela". Najważniejsza umiejętność, którą musieli posiąść to prezentacja na wybiegu, ponieważ ich zadaniem na finale było zaprezentowanie kolekcji topowych polskich projektantów i marek odzieżowych. Dwójkę laureatów wyłoniło jury w składzie, którego zasiedli m.in. Joanna Horodyńska, Rafał Maślak czy Kamila Szczawińska. Wydarzeniu przewodniczył niezastąpiony Olivier Janiak. 

Galę rozpoczął pokaz MMC, który tworzy niezastąpiony duet: Ilona Majer i Rafał Michalak. Wybieg zdominowały 3 kolory: biel, czerwień i czerń. Znakiem rozpoznawczym tej marki są puchówki, dlatego i tym razem nie mogło ich zabraknąć. Modelki i modele zaprezentowali również charakterystyczne oversize'owe bluzy. Powiem Wam, że chętnie przygarnąłbym któryś z tych outfitów. 



Atmosfera na gali została podgrzana, ponieważ modelki i modele zostawili piękne puchówki na backstage'u, a na wybiegu pojawili się w strojach kąpielowych marki Gabbiano. 





Kolejno odbył się pokaz mojej ulubionej polskiej marki dla mężczyzn - MALE-ME. Rok temu zainspirowali się Rosją, a na wybiegu pojawiła się cała paleta barw z mnóstwem kolorowych sztucznych futer i bluzek z cekinami. Tym razem było nieco spokojniej, ale nadal w ich stylu. Kolekcja zatytułowana "Twins" obfitowała w ubrania z wykorzystaniem modnego obecnie motywu zwierzęcego oraz spodnie i płaszcze wykonane z ekologicznej skóry. 





Następnie na wybiegu zrobiło się niezwykle kolorowo za sprawą Klaudii Markiewicz. Przyznam szczerze, że o tej projektantce usłyszałem po raz pierwszy będąc na gali, jednak już od pojawienia się pierwszej sylwetki, zakochałem się w jej projektach. Jeśli miałbym kiedyś okazję stylizować jakąś dziewczynę na sesję zdjęciową czy też na ściankę to z pewnością zwróciłbym się do Pani Klaudii. Kolekcja była pełna cekinowych bluzek, sukienek czy lakierowanych spodni. Dla mnie bomba! 




Teraz kolej na Panów, którzy zaprezentowali najnowszą kolekcję Claudius Scissor. Miałem już okazję zobaczyć ją podczas Fashion Square w Krakowie. Moim zdecydowanym faworytem są długie koszule, które z chęcią nosiłbym, nawet do codziennych stylizacji. 



Przedostatni pokaz to prezentacja fragmentu najnowszej kolekcji duetu Paprocki&Brzozowski zatytułowana "Paradiso". Nie ukrywam, że mam ogromny sentyment do tej dwójki projektantów, ponieważ to właśnie na ich pokazie byłem po raz pierwszy w życiu półtorej roku temu. Nadal zaskakują swoimi projektami oraz pomysłowością. Ich najnowsza kolekcja pełna jest neonowych barw, a jednocześnie tych stonowanych (krem, beż), które pojawiają się na zwiewnych sukienkach czy kobiecych bluzkach z falbankami. 




Na zakończenie wydarzenia podobnie jak rok temu temu -  najnowsza kolekcja Mariusza Przybylskiego. Tutaj zarówno Panie jak i Panowie znajdą coś dla siebie. Moje serce skradły oryginalne garnitury oraz koronkowe koszule. 






Zwycięzcami The Look of The Year 2018 zostali: Laura Palka oraz Kasper Nowakowski. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć im powodzenia na światowym finale we Włoszech i samych sukcesów w świecie mody. 

Zdjęcie pochodzi ze strony: thelookoftheyear.pl 

Mam nadzieję, że dzisiejszy post się Wam podobał. 
Jeśli ktoś z Was ma mało, to na moim Instagramie: piotrczak zapisałem relację, do której możecie wracać lub zobaczyć, jeśli nie mieliście okazji. W niej również znajdują się stylizacje, których w poście nie było. 

Niezmiernie się cieszę, że już drugi rok pod rząd miałem okazję być na tym wydarzeniu! 
Dziękuje za zaproszenie :) 

Moja stylizacja na gali The Look Of The Year

#fashionteam
Joasia Horodyńska & Ilona Majer 

Wkrótce kolejny wpis! 
Pozdrawiam, 
Piotr Czak 

Na koniec pozwolę sobie przypomnieć, iż na blogu czeka na Was moja nowa stylizacja :) 





1 komentarz: