WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

niedziela, 9 września 2018

SPORTY OUTFIT

Cześć Wszystkim!
Co u Was słychać? Ja korzystam jeszcze z ostatniego miesiąca wolnego, a wczoraj byłem już po raz drugi na gali The Look of The Year, z której przygotowałem obszerną relację na InstaStory. W dzisiejszym poście zaprezentuję kolejną stylizację i nową sesję, także zapraszam! 

Do rozpoczęcia się kalendarzowej jesieni pozostało zaledwie kilkanaście dni, jednak panująca obecnie pogoda przypomina bardziej lato, co mnie niezmiernie cieszy. Wysokie temperatury w ciągu dnia zachęcają, a jednocześnie umożliwiają noszenie letnich ubrań. Mój dzisiejszy look jest nieco inny niż poprzednie, ponieważ zdecydowałem się na zakup spodni dresowych. Podczas letnich wyprzedaży od razu rzuciły mi się w oczy i postanowiłem, że muszę je mieć. Urzekły mnie swoim kolorem oraz ciekawym krojem. Dobrałem do nich białą koszulkę na ramiączkach oraz ulubione obuwie w tym okresie, czyli klapki. Powiem szczerze, że na razie miałem ten outfit na sobie tylko podczas sesji, jednak czułem się w nim niezwykle komfortowo i wygodnie. Dzisiejsza stylizacja bardziej sportowa, jednak nadal "w moim stylu". 

Zobaczcie najnowsze zdjęcia w wykonaniu Kamili Makarewicz! 








VEST - Bershka 
PANTS - Bershka 
SLIDES - Zara 

Dajcie mi koniecznie znać, co sądzicie o najnowszej stylizacji oraz jak podoba się Wam sesja? 
Już wkrótce kolejny post! 
Pozdrawiam! 
Piotr Czak 

Jeśli ktoś z Was nie widział jeszcze mojego poprzedniego outfit'u #CalifornianBoy, to teraz macie okazję, aby nadrobić zaległości! ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz