WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 25 sierpnia 2018

Californian Boy

Let's take a little trip to the West Coast! 
Hej Wszystkim! 
W najnowszym poście zapraszam na krótką podróż po Zachodnim Wybrzeżu. Lato powoli dobiega końca, podobnie jak wakacje dla części z Was, zatem trzeba wykorzystać okazję. 

Dzisiejsza stylizacja to kwintesencja moich ulubionych letnich outfitów. Wszystkie osoby, które śledzą mnie od dłuższego czasu doskonale wiedzą, iż uwielbiam "hawajskie" koszule! Oprócz tego, że posiadają przepiękne nadruki, to również spełniają ważną funkcję w upalne dni, gdyż są niezwykle przewiewne, a ja czuję się w nich bardzo swobodnie. Powiem Wam w tajemnicy, iż jestem fanem zestawów, czyli potocznie mówiąc takich stylizacji, których góra i dół posiada taki sam wzór lub nadruk. Tym razem będąc na zakupach w lipcu nie znalazłem żadnego kompletu, więc dobrałem różowe spodenki, które moim zdaniem idealnie współgrają z koszulką. Dopełnienie tego look'u stanowią klapki, czyli moje ulubione obuwie w sezonie letnim. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć z najnowszej sesji! ;) 









SHIRT - Zara 
SHORTS - H&M 
SLIDERS - Slydes 
PICTURES - Kamila Makarewicz 

Dziękuje za użyczenie miejsca do sesji restauracji Mr Pancake! 


Dajcie mi proszę znać, co sądzicie o tej stylizacji?! ;) 
Już wkrótce kolejny post! 
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych ostatnich dni wakacji :) 
Piotr Czak 

Jeśli ktoś z Was nie widział jeszcze mojej poprzedniej stylizacji #LemonadebyPiotrCzak to zachęcam do nadrobienia zaległości! ;) 

1 komentarz:

  1. Rzadko spotyka się takie koszule, także ciekawie to wygląda, w sumie koszula hawajska i aż chce się jechać na Hawaje! :D

    OdpowiedzUsuń