WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 30 lipca 2016

Wiedeń 2016

Hej Kochani!
Już prawie połowa wakacji minęła i za niedługo zaczną się dla wielu z Was przygotowania do nowego roku szkolnego. Jak na razie pewnie większość korzysta z wolnego spędzając swoje wakacje w Polsce czy też za granicą. Ja wybrałem się na kilka dni do Wiednia, gdzie spędziłem bardzo mile swój czas. Stolica Austrii oprócz tego, iż słynie z wielu zabytków i związana jest z historią, o której uczymy się na lekcjach to również można ją uznać za ważny modowy punkt na mapie Europy i na tym skupię się w dzisiejszym poście. 




W Wiedniu nie byłem po raz pierwszy, więc miałem ułatwione zadanie; wiedziałem dokąd chcę pójść, który sklep odwiedzić i gdzie można zainspirować się stylem high fashion. 
Swoją "wędrówkę" rozpocząłem od Kartner Str. gdzie znajduje się Steffl Department Store, czyli kilkupiętrowy budynek, w którym znajdziemy ubrania od różnych projektantów.





Na tej samej ulicy możemy odwiedzić ogromny budynek Peek&Cloppenburg z bardzo dużą ilością asortymentu. Wchodząc tam mamy pewność, że nie wyjdziemy z pustymi rękoma. Co sezon pojawia się nowa dekoracja sklepu. Tym razem zdaje się, że jej twórcy zainspirowali się nowym teledyskiem Fergie - M.I.L.F. $ (haha) Sami zobaczcie ;)


Moim następnym przystankiem był butik Versace. 



Druga część zdjęcia; versace.com

Opuszczając to włoskie królestwo zmieniłem "klimat", ponieważ kolejnym butikiem, który odwiedziłem był sklep Philippa Phleina- projektanta znanego z ćwieków, czaszek i streetstylu. 





Marmur, lustra i minimalizm to trzy słowa, które najtrafniej określają wystrój butiku Saint Laurent. 





Najpopularniejszy dom mody tego sezonu, charakteryzujący się bogactwem wzorów i kolorów, czyli Gucci. 



Włoski dom mody założony w 1985r. cechujący się bogatym wzornictwem, inspiracjami zaczerpniętymi z natury i zabytków Rzymu, czyli wizyta w Dolce&Gabbana. 



Ponadczasowe, klasyczne modele ubrań  z nutą młodzieńczości w świetnym, włoskim wykonaniu znajdziemy zawsze w Emporio Armani.  


Kit Butler for Emporio Armani 



Dom mody założony przez francuskiego rzemieślnika w połowie XIX wieku, czyli wizyta w kilkupiętrowym Louis Vuitton. 




Piękna biżuteria zawsze znajdzie się w austriackim przedsiębiorstwie, którego symbolem jest łabędź - mowa o Swarovski. 


Tradycyjny i najpopularniejszy brytyjski dom mody produkujący m.in. ponadczasowe płaszcze oraz szale z beżową kratą, czyli Burberry. 


A teraz kilka zdjęć wybranych przeze mnie butików...










Bardziej dogodne cenowo sklepy wypełniają 6 bezirk. Znajdują się tam butiki, które możemy znaleźć w większości centrów handlowych, jednakże mają one o wiele większe zaopatrzenie niż te w krakowskich galeriach. 




Na tym kończę mój dzisiejszy wpis. Mam nadzieję, że Wam się podobał, bo oprócz zdjęć starałem się też przekazać kilka drobnych informacji. 

Aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami ze świata mody oraz nowymi postami zapraszam do obserwowania bloga oraz do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak
Pozdrawiam!
Piotr Czak 















2 komentarze:

  1. Wow! Nigdy nie byłam w Wiedniu ! Te sklepy tam mmm... Gdyby miało się wystarczającą ilość gotówki, to bym pędziła na zakupy ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sklepy świetne, pięknie urządzone, ogromna kultura pracowników, ale ceny fakt - bardzo wysokie :(

    OdpowiedzUsuń