WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 9 lipca 2016

FLOWER- POWER OUTFIT

Hej Kochani!
Dzisiaj przybywam do Was ze zdjęciami z sesji. Zaprezentuję na sobie kolejną stylizację. Jak możecie się domyślić po tytule będzie ona w kwiaty- czyli w jeden z najmodniejszych wzorów tego sezonu.

Na dziale męskim naprawdę ciężko jest spotkać jakieś oryginalne spodnie dlatego, gdy tylko zobaczyłem te, od razu wiedziałem, że muszę je kupić. Miałem już je kilka razy na sobie i jestem z nich bardzo zadowolony. Są długości 4/5 w kantkę co sprawia, że świetnie wyglądają na nodze. Do wzorzystych spodni dobrałem jasnożółtą koszulę. 
Ale dość mojego gadania, w tym poście powinny dominować zdjęcia mojej stylizacji. 











Koszula: Pull&Bear
Spodnie: Zara
Buty: Zara

Po sesji w dość upalny dzień przyszedł czas na ochłodę i pyszny deser w cafe bistro Niebieskie Migdały. 


Mam nadzieję, że zarówno moja stylizacja, jak i zdjęcia w wykonaniu Oli Hajdas przypadły Wam do gustu. 
Aby zawsze być na bieżąco zachęcam do obserwowania bloga oraz do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak

 Pozdrawiam! ;) 
Piotr Czak 




2 komentarze: