WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

niedziela, 24 lipca 2016

FESTIVAL OUTFIT

Witajcie Kochani!
Dziś zaprezentuję Wam kolejną stylizację. Lipiec jest miesiącem festiwali muzycznych, więc postanowiłem stworzyć outfit, który świetnie będzie pasować na koncerty, ale także może posłużyć jako stylizacja streetstylowa.




W mojej stylizacji uwagę przykuwają spodnie z dość dużymi dziurami, które wykonałem własnoręcznie. Swoje "nowe" jeansy ozdobiłem naszywki, które kupiłem w Pull&Bear; wystarczy je tylko przyprasować żelazkiem, aby dodać coś od siebie. Nie mogłem zapomnieć o podkoszulku stworzonym z myślą o najpopularniejszym festiwalu muzycznym - Coachelli. Całość dopełniają dość uniwersalne, lecz kolorowe superstary.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć z klimatycznej sesji. 












T-shirt: H&M Coachella
Jeans: Reserved/ made by me 
Shoes: Adidas Superstar 
Photos: Kamila Makarewicz Photography 

Mam nadzieję, że stylizacja się Wam spodobała. Wiem, że trochę oryginalna i odważna, ale wierzę, że ją polubiliście. (haha)

Już niedługo na blogu pojawi się post z mojego wyjazdu do Wiednia.
Aby zawsze być na bieżąco zapraszam do obserwowania bloga oraz do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak

Pozdrawiam!
Piotrek 




14 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, a sesja z racami to strzał w dziesiątkę. Obserwuję :)

    Zapraszam na mój blog - famuart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ;) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Masz super stylówę, naprawdę lubię takie stylizacje u chłopaków. Dodatkowo podoba mi się efekt z tym niebieskim dymem:)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie nie w moim guście, zbyt wielkie te dziury jak dla mnie, ale ogólnie super, bo koszulka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniejsze już mam teraz chciałem większe haha ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajna koszulka i świetne miejsce na zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja ! :) Koszulka nas oczarowała *0* Spodnie świetne, a ten dym magiczny :D Super ! Czekamy na więcej. Pozdrawiamy :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka robi wrażenie, nowoczesna stylizacja, jednak jak dla mnie dziur są zbyt wielkie. :P Najważniejsze, że ty się w tym dobrze czujesz i promujesz swój styl! :)

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha coś jest w tym co mówisz ;) pozdrawiam!

      Usuń