WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

czwartek, 7 lipca 2016

Spodnie typu culotte- hit sezonu

Hej!
W dzisiejszym poście skoncentruję się tylko na modzie damskiej, dlatego też dedykuję ten wpis wszystkim Paniom. W końcu z myślą o nich zostały stworzone spodnie typu culotte. 



Pewnie dla części z Was nazwa ta może brzmieć obco, mimo że z pewnością widziałyście już ten model w sklepach. Krótko mówiąc spodnie typu culotte (inaczej- crop pants) to spodnie za kolano wykonane zazwyczaj z lekkiego materiału. Przywołują one na myśl lata 90. gdyż czasami sprawiają wrażenie przykrótkich. Obecnie w sklepach znajdziemy ich szeroki wybór, począwszy od bardziej eleganckich- materiałowych, przez dżinsowe, nawet dresowe, aż do tych typowo luźnych, zwiewnych- gładkich, jak również wzorzystych. 

Z pewnością nie są one przeznaczone dla każdej z pań. Trzeba też uważać kompletując całą stylizację z ich udziałem. Lepiej zachować umiar oraz rozwagę i założyć nawet zwykły t-shirt. Gwarantuję Wam, że mimo to będziecie wyglądać nietuzinkowo. 

Spodnie te dzięki luźnemu, ale też ciekawemu krojowi są bardzo wygodne. Zachęcam Was do spróbowania czegoś nowego. Zamiast kolejnych rurek kupcie sobie crop pants, a z pewnością zrobią one wrażenie na znajomych. Dodatkowo obecnie są ogromne przeceny, więc może być to kolejny argument, by się "przełamać". 

MOJE PROPOZYCJE:
Klikając w link możecie zobaczyć je dokładniej oraz poznać cenę. 
















INSPIRACJE:





Mam nadzieję, że post się Wam spodobał.  Dajcie znać co sądzicie o tym fasonie spodni i czy przekonałem Was do niego. ;)

Już wkrótce kolejny post! Zdjęcia z mojej sesji- niebawem! 
Zapraszam do obserwowania bloga oraz do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak aby zawsze być na bieżąco.
 Pozdrawiam!
Piotr Czak

Zdjęcie wprowadzające w tematykę posta pochodzi ze strony: http://www.milionkobiet.pl/moda/spodnie-culottes-jak-nosic-porady-stylizacje,22370,1,a.html






5 komentarzy:

  1. Świetne sa te spodnie, sama bym się w takie zaopatrzyla jednek jestem niska i u mnie bedzie to wyglądać co najwyzej komicznie :D
    Zapraszam do mnie: http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te spodnie, lecz ostatnio zamówiłam i były kompletnym niewypałem. Głównie jeśli chodzi o materiał i długość (już nigdy zakupy przez internet), może jeszcze spróbuję zrobić drugie podejście, ale na razie trochę się zraziłam :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście takie spodnie się nie podobają, ale jest to tylko moja subiektywna opinia, więc NIE odradzam ich innym dziewczynom :)
    Bardzo fajny blog :*

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń