WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 9 listopada 2019

AUTUMN VIBES

Haj KoHoney!
Zbliża się połowa listopada, a to oznacza, że mamy jesień w pełni. Osobiście niezbyt przepadam za tym miesiącem z racji pochmurnych, krótkich, mglistych i w dodatku często deszczowych dni. Jednak w tej sesji wykorzystaliśmy wspomniane cechy szarej jesieni i stworzyliśmy nową sesję, która mam nadzieję, przypadnie Wam do gustu. 

Dzisiejszy look utrzymany jest w pastelowych barwach, które ponownie wracają do łask. Kilkanaście dni temu przeglądając stronę asos.com natknąłem się nawet na specjalną zakładkę z ubraniami tylko i wyłącznie w pastelowych odcieniach. Podstawę najnowszego outfitu tworzą jeansowe spodnie w brzoskwiniowym kolorze z rozcięciem na kolanie. Do nich dobrałem bluzkę z długim rękawem w podobnym, ale nieco mocniejszym kolorze. Natomiast na ręce zarzuciłem moją ulubioną oversize'ową kurtkę jeansową, która świetnie współgra z kwiatami na łące. Całość uzupełniają klasyczne, czarne sneakersy. 

Zobaczcie moją pierwszą na tym blogu prawdziwie jesienną sesję na łące w towarzystwie pochmurnego nieba i lekkich mgieł.  














PICTURES - Kamila Makarewicz
JACKET - Forever21 
BLOUSE - Zara 
PANTS - Zara 
SHOES - Zara 

Dajcie mi znać jak to u Was jest? Może ktoś z Was właśnie lubi takie dni i długie wieczory? Napiszcie koniecznie co sądzicie o najnowszej sesji i stylce? 
Pozdrawiam, 
Piotr Czak 

Jeśli przegapiłaś/eś poprzednią sesję, to teraz w bardzo prosty sposób możesz nadrobić zaległości klikając w link ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz