WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 21 grudnia 2019

I'M THE BAD GUY, CALL ME CHUN-LI

Hej KoHoney! 
Kolejny rok dobiega końca. Razem ze mną spędziliście tu 12 modowych miesięcy, podczas których prezentowałem wam moje stylki i sesje zdjęciowe. W dzisiejszym poście zobaczycie ostatni outfit, który przygotowałem dla Was w 2019 roku. 


Moje serce w tym roku skradły zwierzęce printy, barokowe wzory oraz neon, co oczywiście znalazło odzwierciedlenie w stylizacjach. Dlatego też na zakończenie tego roku postanowiłem stworzyć look z wykorzystaniem jaskrawozielonej bluzy, która jest głównym punktem tego outfitu. Do niej dobrałem klasyczne czarne spodnie typu skinny fit, skórzaną ramoneskę z ćwiekami oraz sneakersy. 

Zapraszam Was do obejrzenia sesji w wykonaniu Kamili Makarewicz. 










HOODIE - Pull&Bear 
PANTS - Zara 
JACKET - Zara 
SHOES - Zara 

Napiszcie mi co sądzicie o najnowszej stylce i całej sesji? ;) 
Do zobaczenia w 2020 roku! 
Piotr Czak 

Jeśli przegapiliście poprzedni outfit to zachęcam do nadrobienia zaległości! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz