WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 19 października 2019

I DON'T SPEAK ITALIAN BUT I DO SPEAK MOSCHINO

Hej KoHoney!
Czas leci jak szalony, połowa października za nami, jesień w pełni. Mimo, że na początku nowej pory roku pogoda nie była dla nas łaskawa, to teraz darzy nas promieniami słońca i dość wysokimi temperaturami. Ja jestem zwolennikiem takiej aury, więc codziennie powtarzam "oby jak najdłużej". 


Dzisiejsza stylka idealnie sprawdzi się zarówno w cieplejsze jak i chłodniejsze jesienne dni. Głównym elementem tego outfitu, który przyciąga uwagę jest kurtka zakładana przez głowę z kapturem pochodząca z kolekcji Moschino dla H&M. Możemy na niej dostrzec modny w ostatnim czasie wzór pantery, złote łańcuchy, z których znany jest ten włoski dom mody jak również ich logo. Do tak bogatej i wzorzystej góry dobrałem czarne, skórzane spodnie oraz sneakersy z wzorem złotej korony, który świetnie koresponduje z górną częścią stylizacji. 
Możecie się zastanawiać skąd taki tytuł wpisu, otóż jest to jedno ze słynnych powiedzeń tego domu mody, które ukazało się m.in. na koszulkach. 

Ale dość już mojego gadania! haha 
Zapraszam Was do obejrzenia najnowszej sesji w wykonaniu Kamili Makarewicz. 













JACKET - Moschino X H&M 
PANTS - Zara 
SHOES - Zara 
CHAIN - New Yorker 

Dajcie mi znać co sądzicie o najnowszej stylce i całej sesji?! Jestem bardzo ciekawy!
Do usłyszenia! 

P.S. Jeśli ktoś z Was nie widział mojego poprzedniego, neonowego outfitu to zachęcam do nadrobienia zaległości poprzez kliknięcie w podany niżej link, gdyż moim skromnym zdaniem naprawdę warto go zobaczyć haha 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz