WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 20 lipca 2019

KING OF VERSACE

Witajcie KoHoney!
Lipiec to chyba dla każdego z nas jeden z ulubionych miesięcy w roku, a wszystko to za sprawą trwających wakacji. Mimo, że pogoda niestety nas nie rozpieszcza wysokimi temperaturami to możemy cieszyć się wolnym czasem i robić to co nam sprawia przyjemność. 



Moja najnowsza stylizacja inspirowana jest moim ulubionym domem mody, czyli Versace. Złoto, przepych oraz barokowe printy to słowa, które idealnie opisują zarówno charakter Versace jak również mojego outfitu. Jak mogliście zauważyć już od dłuższego czasu mam "obsesję" na punkcie zwierzęcych i złotych wzorów. Mimo, że motyw ten przejawia się w moich stylizacjach, to jednak każda z nich jest inna. Tym razem moja stylka przypomina piżamowy look, bowiem składa się na nią śliska, satynowa koszula i spodnie z szerokimi nogawkami. W tajemnicy powiem Wam, iż jest to jeden z moich ulubionych outfitów, bowiem czuje się w nim tak dostojnie, a zarazem niezwykle wygodnie. 

Wystarczy już tego mojego "gadania"! haha 
Zapraszam Was do obejrzenia najnowszej sesji w wykonaniu Kamili Makarewicz. 














SHIRT - Zara 
PANTS - Zara 
SHOES - Zara 

Dajcie mi znać co sądzicie o mojej stylizacji inspirowanej Versace oraz całej sesji? 
Pozdrawiam! 
Piotr Czak 

Zobacz mój poprzedni outfit: 
Obejrzyj najnowszy haul zakupowy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz