WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

niedziela, 18 sierpnia 2019

WŁOSKIE WAKACJE

Witajcie Kochani!
Za nami już połowa sierpnia, jednak lato ma się całkiem dobrze, a przyjemne temperatury zachęcają nas do noszenia krótkich spodenek, t-shirtów czy zwiewnych koszul. Dlatego też postanowiłem przygotować dla Was typowo wakacyjną stylizację. 

Powiem szczerze, że uwielbiam sezon letni ze względu na łatwość i szybkość przygotowywania outfitów. Wyciągamy z szafy szorty, dobieramy do nich koszulkę, a całość uzupełniamy klapkami i nasz look jest gotowy. Założenie tych kilku rzeczy zajmuje może minutkę, czego niestety nie można powiedzieć o ubieraniu się w zimowy dzień. Ale na razie nie przenośmy się myślami do chłodnych dni i cieszmy się słoneczną aurą. 

Mój dzisiejszy outfit świetnie się sprawdzi zarówno w mieście jak i na plaży, bowiem składa się na niego t-shirt w różowym kolorze (mi osobiście przywodzi on na myśl lody truskawkowe haha), niebieskie spodenki w wakacyjne printy oraz tradycyjne, białe klapki. 

Zobaczcie moją najnowszą sesję utrzymaną we włoskim klimacie w wykonaniu Julii Sokołowskiej. 











T-SHIRT - Bershka
SHORTS - Forever21
SLIDES - Zara

Dajcie mi koniecznie znać co sądzicie o mojej najnowszej stylce i całej sesji?! 
Pozdrawiam, 
Piotr Czak 

Jeśli jeszcze nie widział(a/e)ś poprzedniego outfitu to zachęcam do nadrobienia zaległości ;)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz