WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 22 czerwca 2019

MYSTERIOUS ROSE GARDEN

Cześć Wszystkim!
Dzisiaj już 22.06, a to oznacza, iż moja ulubiona pora roku właśnie się rozpoczęła. Uwielbiam lato nie tylko ze względu na pogodę i wysokie temperatury, ale także możliwość tworzenia lekkich, zwiewnych stylizacji oraz oczywiście z powodu wakacji. 


 Po moich ostatnich modowych szaleństwach, czyli barokowych wzorach oraz zwierzęcych printach postanowiłem nieco ostudzić atmosferę i pokazać się w nieco spokojniejszej stylizacji, którą można by nawet nazwać basicową. Podstawę tego outfitu stanowią jeansowe spodnie z przetarciami oraz niezwykle efektywnymi haftami w postaci czerwonych róż. Do nich dobrałem klasyczny biały t-shirt oraz sneakersy. Stylizację może ożywić oversize'owa koszula w biało-czerwone paski. 

Zapraszam Was do obejrzenia mojej najnowszej sesji w tajemniczym różanym ogrodzie w wykonaniu Kamili Makarewicz. 












SHIRT - Zara 
T-SHIRT - C&A
JEANS - Zara 
SHOES - Zara 

Dajcie mi znać co sądzicie o najnowszej stylizacji i całej sesji?! ;) 
Pozdrawiam i życzę udanych wakacji! 
Piotr Czak 

Zobacz mój poprzedni outfit: 

Fotorelacja z Fashion Day vol.3: 

1 komentarz: