WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 17 listopada 2018

COZY OUTFIT

Cześć Wszystkim!
Połowa listopada już za nami i trzeba przyznać, że do tej pory tegoroczna jesień była dla nas niezwykle łaskawa. Właściwie przez cały czas mogliśmy się cieszyć słońcem oraz wysokimi jak na tę porę roku temperaturami. Sprzyjająca aura spowodowała, iż zakładanie na siebie kilku warstw odzieży oraz obszernych szali było rzadkością, a dzięki 15/20 kreskom na termometrze powyżej 0 mogliśmy tworzyć ciekawe jesienne stylizacje. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moją kolejną propozycję na ten sezon. 


Bohaterem najnowszej stylizacji jest niezwykle przyjemne w dotyku, czarne futerko z kapturem. Być może część z Was kojarzy moje zielone futro pochodzące z kolaboracji Kenzo x H&M. Mam je już 2 lata i nadal uwielbiam w nim chodzić. Mam nadzieję, że to, które prezentuje Wam dziś na blogu sprawdzi się równie dobrze, co poprzednie. Dolną część outfitu stanowią klasyczne, materiałowe spodnie w kolorze popielatym. Całość uzupełniają wysokie skarpety oraz białe sneakersy. 

Zapraszam Was do obejrzenia mojej najnowszej sesji w wykonaniu Julii Sokołowskiej. 










Faux fur - Zara
Pants - Zara 
Socks - Zara 
Shoes - Zara 

Dajcie znać co sądzicie o mojej najnowszej stylizacji i całej sesji?! ;) 
Pozdrawiam serdecznie, 
Piotr Czak 

Jeśli ktoś z Was nie widział jeszcze mojego poprzedniego jesiennego outfitu to zachęcam do nadrobienia zaległości! ;) 



2 komentarze: