WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 3 listopada 2018

Maciej Zień "The Beatles" SS19

Cześć Wszystkim! 
26 października wpisał się na karty mojego życia jako jeden z najmilszych piątków. Wszystko to za sprawą obecności na pokazie Macieja Zienia, na którym miałem okazję gościć po raz pierwszy. Najnowsza kolekcja zatytułowana "The Beatles" zrobiła na mnie ogromne wrażenie, a w połączeniu z rytmiczną muzyką i niesamowitą grą świateł uczyniła ten event jednym z najlepszych na jakim miałem okazję być. O wszystkim zaraz Wam opowiem, dlatego zapraszam razem ze mną do dalszej części artykułu. 

21:30 - na wybiegu zapadł zmrok, po to, by za kilkanaście sekund rozświetliły go światła w rytm muzyki The Beatles. Wychodzi pierwsza modelka "w jasnozielonych piórach", a ja mam wrażenie, jakbym znajdował się na pokazie YSL w Paryżu przy Wieży Eiffla. Cała kolekcja została zaprojektowana dla płci pięknej i zaraz Wam opowiem, jaką kobietę kreuje pan Zień w sezonie wiosna-lato 2019. 
Na wybiegu dominowały charakterystyczne dla projektanta długie, zwiewne suknie w pastelowych barwach (odcienie różu oraz beżu). Nie zabrakło również niezwykle popularnej w ostatnim czasie koronki, z której zostały stworzone seksowne sukienki, bluzki, a nawet obcisłe szorty o długości sięgającej kolan. Jedną z moich ulubionych sylwetek z najnowszej kolekcji były spodnie o wspomnianym wcześniej fasonie w połączeniu z delikatnie oversize'ową marynarką. Podobny look mogliśmy zobaczyć już jakiś czas temu u Kim Kardashian. Tzw. "bicycle shorts" zyskały ogromną popularność podczas ostatniego fashion week'u, dlatego wszystkie polskie fashionistki już wiedzą, gdzie mogą takowe dostać. Totalnie zakochałem się w błyszczących cekinowych sukienkach oraz wszystkich elementach garderoby z udziałem "piór". Pan Zień postawił na coś nowego i przysłowiowo mówiąc "ja to kupuję!", bowiem wystarczy tylko spojrzeć jak obłędnie prezentowała się w tym zestawie pani Małgosia Kożuchowska.  Moją uwagę zwróciły także materiałowe spodnie dzwony w połączeniu z koszulą, golfem bądź marynarką i koniecznie w towarzystwie kapelusza! Na wypad w miasto projektant zaproponował krótkie spodenki oraz bluzki z falbankami. 
Co mogę więcej powiedzieć - chyba zacznę żałować, że nic mogę sobie kupić (haha) 



















Starałem się dla Was zrobić jak najlepsze zdjęcia, choć nie w każdym przypadku to się udało. Uwierzcie mi na słowo, że bardzo ciężko jest zrobić idealne ujęcia modelkom będącym w ruchu. 



Ciekawy jestem co Wy sądzicie o kolekcji? Czy przypadła Wam do gustu tak bardzo jak mnie? Dajcie znać! ;) 

Zdjęcia ze ścianki: bew.com.pl / Paweł Wodzyński 

Mój look na pokazie Macieja Zienia 

Udało mi się poznać osobiście pana Zienia i po raz pierwszy z nim chwilę porozmawiać! :) 


Wspomniana wcześniej stylizacja pani Małgosi 

Perlage Water, czyli nieodłączny partner największych pokazów mody w Polsce, zawsze studzi moje emocje na eventach. 

Już wkrótce kolejny wpis! 

Pozdrawiam, 

Piotr Czak 


Przypominam Wam o mojej najnowszej stylizacji na blogu - jesienny outfit w nowoczesnym wydaniu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz