WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 1 grudnia 2018

"First Time" - Paprocki&Brzozowski

Cześć Wszystkim! 
23 listopada w Elektrowni Powiśle w Warszawie odbył się pokaz najnowszej kolekcji duetu Paprocki&Brzozowski zatytułowany "First Time".  O tym dlaczego projektanci tak nazwali swoją najnowszą kolekcję dowiecie się w dalszej części artykułu. Ja swój "first time" miałem 30 maja 2016 roku, kiedy to po raz pierwszy gościłem na warszawskim pokazie mody i było to właśnie show Paprocki&Brzozowski, które zawsze będę wspominał z ogromnym sentymentem. W zeszły piątek miałem okazję już po raz drugi gościć na prezentacji nowej kolekcji jednego z najsłynniejszych duetów na polskim rynku mody. Możecie sobie tylko wyobrazić moją radość, gdy dowiedziałem się o zaproszeniu! W dzisiejszym poście opowiem Wam o najnowszych projektach, które zostały zaprezentowane na wybiegu. 


Projektanci znani z zamiłowania do tworzenia pięknych sukien, wykonywanych ręcznie przy udziale koronki oraz haftów, po raz pierwszy zdecydowali się zaprezentować kolekcję ślubną i wyszło im to znakomicie! Początkowo wybiegiem zawładnęły "klasyczne" białe suknie o różnych fasonach - krótkie, długie, z dekoltem, mające kształt "bezy" czy przylegające do ciała. Jestem pewien, iż niejedna kobieta oglądając tę kolekcję miała przed oczami wyobrażenie siebie przed ślubnym kobiercem, w którymś z zaprezentowanych projektów. Duet projektantów przedstawił także wszystkim zgromadzonym piękne, tiulowe sukienki w kolorze beżu oraz pudrowego różu, które skradły moje serce. Uważam, że niektóre z nich idealnie pasują również jako kreacja na zbliżający się bal maturalny. Każda dziewczyna zakładając taki projekt mogłaby się poczuć tego wieczoru jak prawdziwa księżniczka! Modelki zaprezentowały także nieco bardziej oryginalny strój ślubny, ale równie efektowny, czyli damskie garnitury w różnych wersjach kolorystycznych - od bieli, przez róż i metaliczny złoty, a kończąc na klasycznej czerni. Największe wrażenie zrobił na mnie komplet w barwie utożsamianej z Barbie z naszytymi kwiatkami. Mówiąc o najnowszej kolekcji nie można pozostać obojętnym wobec niesamowitych nakryć głowy w postaci opaski z ogromnym kwiatem! Dla mnie ogromne "wow"! 

Zapraszam do obejrzenia mojej osobistej fotorelacji, którą przygotowałem specjalnie dla Was!  
























Po pokazie udało mi się poznać pana Marcina i pana Mariusza oraz chwilkę z nimi porozmawiać! :) 

Moja stylizacja // Zdj: akpa.pl

Co mogę powiedzieć na zakończenie? Jestem pod ogromnym wrażeniem najnowszej kolekcji oraz całej oprawy pokazu. Warto wspomnieć, iż wydarzeniu towarzyszyła muzyka na żywo w wykonaniu męskiego chóru. Było jak w bajce! 
Gratuluję serdecznie i jeszcze raz bardzo dziękuje za zaproszenie! 


Już wkrótce kolejny post! 
Pozdrawiam serdecznie, 
Piotr Czak 

P.S. Przypominam o mojej najnowszej jesiennej stylizacji ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz