WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 2 czerwca 2018

PYJAMA OUTFIT

Hej Kochani! 
Co u Was słychać? Ja już od dwóch tygodni odpoczywam po bardzo ciężkim roku szkolnym i stresującym okresie matur. Regeneruje siły i przygotowuje się na długo wyczekiwany koncert Katy Perry, który odbędzie się już w najbliższy poniedziałek. Kilka dni po nim wylatuje na wakacje, także okres najbliższych dwóch tygodni zapowiada się niezwykle emocjonująco i już teraz zapraszam Was serdecznie do śledzenia relacji na moim InstaStory: piotrczak :) 




Pogoda w tym roku bardzo nas zaskoczyła. Po zimnym marcu nad Polskę napłynęło ciepłe powietrze powodując, że nie mieliśmy typowej wiosny, a od razu letnie temperatury. Kocham tę porę roku m.in ze względu na większą możliwość tworzenia ciekawych stylizacji i tak właśnie przygotowałem dla Was sesję w piżamowym look'u. Plan stworzenia takiego outfitu miałem już w poprzednie wakacje, jednakże w żadnym sklepie nie znalazłem nic podobnego, aż do teraz. 

Na razie ta stylizacja towarzyszyła mi tylko podczas sesji, ale już teraz mogę Wam powiedzieć, iż czułem się w niej wyjątkowo swobodnie. Satynowy, śliski materiał oraz szerokie rękawy koszuli i nogawki spodni dają poczucie komfortu i swego rodzaju "luzu". Dodatkowo świetnie połyskują w promieniach słońca, o czym sami się przekonacie oglądając zdjęcia z sesji. Zapraszam! 
















SHIRT - H&M
PANTS- H&M
SHOES - Zara 
PIC - Kamila Makarewicz Photography  

Piżamowe stylizacje zawładnęły takimi wybiegami jak choćby Versace czy Dolce&Gabbana o czym pisałem na swoim blogu już roku temu. http://fashionfreedom24.blogspot.com/2017/06/homecoming-versace-mens-ss18.html 
Wiele gwiazd oraz modelek pokochało nocne stylizacje w wersji miejskiej, na dzień. Zobaczcie kilka inspiracji z wybiegu oraz ulicy. 


Zdjęcia pochodzącą ze strony: wwd.com

Pic: wwd.com oraz grafika google 

Pic: nowfashion.com oraz grafika Google 

Dajcie mi koniecznie znać jak spodobała się Wam najnowsza sesja oraz mój piżamowy look? ;) 
Jestem również bardzo ciekawy czy Wy ubralibyście się w tym stylu? 
Pozdrawiam serdecznie! 
Piotr Czak ;) 

Jeśli jeszcze nie widziałaś/eś poprzedniego wpisu to zapraszam serdecznie: http://fashionfreedom24.blogspot.com/2018/05/kto-zachwyci-kto-zaliczy-wpadke-na-gali.html

2 komentarze:

  1. Sesja świetna, ale jesli chodzi o stylizacje, kompletnie nie mój styl.. Czasami moda mnie bardzo przeraża:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja mam odwrotnie! Dla mnie strój jest boski - wyglada mega światowo, idealnie do Twojej sylwetki, piekny szlachetny granat - cudo! Co do sesji jestem na nie :( stylizacja ma taki potencjał a ,,fotograf,, kompletnie sobie z tym nie poradził - gra światłem zerowa (a materiał jest do tego stworzony!) wiekszosc fotek w cieniu, ta obróbka czarnobiala to tez na nie :( Zmień fotografa i bedzie MEGA! Bo zal zeby ktos psuł taki styl jaki Ty masz - zycze dalszego rozwoju - bede wpadać bo az miło patrzeć na tak odważnego faceta :)

    OdpowiedzUsuń