WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

poniedziałek, 21 maja 2018

Kto zachwycił, a kto zaliczył wpadkę na gali Billboard 2018?

Witajcie Kochani! 
Wracam do Was oraz na mojego bloga po dość długiej przerwie, której powodem jak pewnie większość z Was wie była moja matura. Okres 3 klasy oraz przygotowań do niej wspominam chyba jako jeden z najtrudniejszych momentów w moim życiu. Zarwane noce, stres w szkole i presja egzaminu znacząco wpłynęły zarówno na moje samopoczucie fizyczne, jak i psychiczne. Dałem z siebie wszystko i na szczęście ten rozdział jest już za mną. Obecnie czkają mnie najdłuższe wakacje w moim życiu, podczas których planuje odpoczywać, regenerować nadszarpnięte siły, robić wszystko to na co nie miałem czasu i przede wszystkim działać w modzie! 



W dzisiejszym poście przygotowałem dla Was zestawienie najlepszych i najgorszych stylizacji z tegorocznej gali Billboard, która odbyła się tej nocy (według czasu obowiązującego w Polsce). Co roku event ten przyciąga tłumy gwiazd - niekończenie nominowanych czy też związanych z branżą muzyczną. Jednak po obejrzeniu kreacji celebrytów z czerwonego dywanu czuję pewien niedosyt, ponieważ niestety mało kto mnie zachwycił. Prawdziwym świętem mody była Met Gala inspirowana religią chrześcijańską, także jeśli jeszcze nie mieliście okazji zobaczyć stylizacji gwiazd to naprawdę zachęcam! 

NAJLEPIEJ UBRANI NA GALI BILLBOARD 2018: 

1. Hailey Baldwin pojawia się w moim zestawieniu "best dressed" już nie pierwszy raz. Modelka, a raczej jej stylist(k)a doskonale wie, jak podkreślić figurę gwiazdy i sprawić, iż wygląda seksownie, lecz nie wulgarnie. Przepiękna suknia w kolorze nude z głębokim dekoltem doskonale współgra z karnacją oraz fryzurą celebrytki. 



2. Shawn Mendes, czyli dobry przyjaciel Baldwin pojawił się na gali w klasycznym popielatym garniturze. Całość uzupełniała czarna koszula oraz brązowe, lekko połyskujące buty w stylu "kowbojskim", które nadały charakter całej stylizacji. Młody piosenkarz wie jak się ubrać, by zwrócić na siebie uwagę fotoreporterów. 



3. Jennifer Lopez, dla której czas wydaje się stać w miejscu postawiła na burgundowy look. Welurowa koszula z głębokim dekoltem oraz skórzana spódnica we wzór krokodyla to projekt Roberto Cavalli. Całość stylizacji uzupełniają uwielbiane przez gwiazdy wysokie kozaki. Do tego ten makijaż i fryzura! Według mnie wyglądała bosko! 



4. BTS to południowokoreański zespół szturmem podbijający świat. Oprócz wpadających w ucho piosenek, trzeba im przyznać, że z dużą starannością dbają o swój wygląd. Na tegorocznej gali mieli na sobie ubrania pochodzące z włoskiego domu mody Gucci. Koszule z haftami, jasne jeansy, białe sneakersy oraz skórzane klapki to tylko jedne z nielicznych elementów, z których słynie obecnie Gucci. Z chęcią przygarnąłbym ich kilka stylizacji z tegorocznej gali. (haha)



Teraz czas na mniej przyjemną część, czyli najgorsze stylizacje z gali Billboard 2018:

1. Kesha niestety nie po raz pierwszy jest już krytykowana przeze mnie oraz wiodące portale modowe za swoje stylizacje podczas różnych gali, ale niestety o jej lookach, w których pokazuje się na ściankach w ostatnim czasie ciężko jest powiedzieć coś pozytywnego. Przykro mi to mówić, a właściwie pisać, ale wygląda jakby właśnie wróciła z przejażdżki konnej w Teksasie. Bardzo niekorzystna stylizacja, która dodatkowo zaburzyła proporcje sylwetki piosenkarki. 



2. Nick Jonas - miało być jednocześnie elegancko jak i młodzieżowo, ale w tym wypadku to połączenie "nie zagrało". Efektem jest stylizacja przypominająca eleganckich panów po 50 roku życia, a nie młodego piosenkarza na czerwonym dywanie. 




3. Christina Aguilera powróciła na rynek muzyczny i zarazem na czerwony dywan. Jednak ten drugi comeback nie był tak spektakularny jak pewnie zakładała. Noszenie płaszcza jako sukni niestety nie każdemu pasuje i tak też było w tym wypadku. Zaburzenie proporcji sylwetki spowodowane nadmiarem ciężkiego optycznie materiału dodało kilka kilogramów wokalistce. Miejmy nadzieję, że na kolejnej gali zachwyci nas swoją kreacją! 


4. Alyson Stoner, czyli amerykańska aktorka na galę Billboard wybrała fioletowy garnitur i czarne sandałki. Stylizacja, z których znana jest najpopularniejsza celebrytka, czyli Kim Kardashian niestety nie każdemu pasuje. Widać, że Alyson nie czuła się zbyt komfortowo w tak dużo odsłaniającym look'u. Według mnie wyglądałaby o wiele lepiej ubierając np. koronkowy biustonosz lub po prostu zapinając marynarkę zachowując przy tym nutę seksapilu. 



Na tym kończę dzisiejszy post. Przedstawiłem i omówiłem kilka świetnych i parę słabszych stylizacji. To jest tylko moja opinia - możecie się z nią zgadzać lub nie. Chętnie poznam Wasze zdanie i czekam na wiadomości od Was! ;) 

Pozdrawiam serdecznie! 
Piotr Czak 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz