WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

piątek, 26 stycznia 2018

BLACK & RED CHECKED

Hej Wszystkim!
Dopiero po raz pierwszy witam się z Wami tu, na blogu w nowym 2018 roku. Musicie mi wybaczyć mniejszą ilość postów, która spowodowana jest ogromną ilością nauki w klasie maturalnej. Wiecie dobrze, że o Was pamiętam i staram się na bieżąco prowadzić relację na Snapchacie. Dodatkowo co tydzień możecie mnie oglądać na snapie @galeriakrk, gdzie będę opowiadał o najnowszych trendach w modzie oraz prezentował ciekawe stylizacje. 



W dzisiejszym poście pokażę Wam nową stylizację z wykorzystaniem jednego z najmodniejszych wzorów sezonu, czyli kraty w kolorze czarno-czerwonym. Co ciekawe, udało mi się znaleźć zarówno sweter jak i szal w dokładnie taki sam deseń, co moim zdaniem świetnie wygląda. Do wzorzystej "podstawy" mojego look'u dobrałem ciemne spodnie z zamkiem na dole nogawki oraz czarne buty na grubszej podeszwie. O tej porze roku niezbędnym elementem naszego stroju jest okrycie wierzchnie, dlatego tym razem zdecydowałem się na skórzaną ramoneskę z ćwiekami.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z sesji! 













SWEATER - Zara
SCARF - Zara 
JACKET - Zara 
PANTS - Zara 
SHOES - Zara 
PIC - PIOTR RULKA 

Koniecznie dajcie mi znać co sądzicie o najnowszej stylizacji oraz które zdjęcie jest Waszym ulubionym! ;) 
Pozdrawiam!

Piotr Czak 

Zachęcam do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak 

4 komentarze:

  1. O jacie :) Musimy przyznać, że sesja wyszła mega! Bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! Miło mi, że się podoba! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. super sesja. sama o takiej marze :) jednak w pojedynke ciezko cokolwiek zrobic ;C
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Bardzo się cieszę, że sesja się spodobała ;) Może uda Ci się z jakimś znajomym zrobić coś podobnego!
      Pozdrawiam :)

      Usuń