WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

wtorek, 19 czerwca 2018

Słońce, piasek i szum morza, czyli wakacje w Grecji

Hej Kochani!
Po wielu miesiącach ciężkiej pracy w szkole i nauki do matury w końcu mogłem odpocząć, zrelaksować się, zapomnieć o wszystkim i spędzić wesoło czas ze znajomymi. Na wczasy udałem się na Bałkany,  a dokładnie do Grecji. Wyjazd ten z założenia miał charakter wypoczynkowy, czyli tydzień opalania się na plaży, kąpieli w błękitnym morzu w otoczeniu śródziemnomorskiej roślinności zwanej makią.

08 czerwca w godzinach porannych wylecieliśmy z Warszawy. Dotarliśmy w samo południe do upalnych Thessalonik, z których do naszego apartamentu w Nea Skioni dostaliśmy się za pomocą autokaru i taksówki.

Polska z lotu ptaka

Parę minut przed lądowaniem w Grecji

Thessaloniki - widok z lotniska

Zobaczcie nasz apartament i cudowny widok na morze!

Nie mogło oczywiście zabraknąć drobnej sesyjki, do której dołączyły moje przyjaciółki: Elizka i Mersi.

Spójrzcie teraz na okolicę, w której mieszkaliśmy oraz na naszą "prywatną" plażę! ;)

Wakacje to czas wolności, radości i zabawy, więc nie mogło się obyć bez odrobiny szaleństwa i zdjęć na plaży.

Ostatniego wieczoru w trakcie naszego pobytu w Grecji udaliśmy się na zachód Słońca na plaży i powiem Wam, że było przepięknie, prawie jak na Hawajach! Żadne zdjęcie czy filmik nie odda uroku tamtego momentu, ale musicie mi uwierzyć na słowo. Magiczna chwila.

Piątek (15.06) - to czas wylotu z Grecji, ale nie koniec naszej podróży. Wylądowaliśmy w Berlinie, a do odjazdu autobusu do Krakowa mieliśmy jeszcze kilka godzin, więc udało nam się pospacerować po stolicy Niemiec, a przy okazji zobaczyć Bramę Brandenburską oraz Bundestag.

Ostatnie spojrzenie na Grecję

Jak pewnie wiecie geografia to mój ulubiony przedmiot, a zwłaszcza atmosfera! Móc zobaczyć chmury w troposferze z innej perspektywy, a zwłaszcza tak okazałe to miód na moje serce hah

Wszystko co dobre szybko się kończy. Minął zarówno mój długo wyczekiwany koncert Katy Perry jak i wakacje w Grecji. Pozostają jednak zdjęcia, filmiki i co najważniejsze wspomnienia, których nikt nam nie odbierze!
Dziękuje wszystkim znajomym za wspaniały i zabawny wyjazd! ;)

Mam nadzieję, że zaczerpnęliście trochę pięknych widoków z mojego wpisu, a zdjęcia, które dla Was przygotowałem przypadły Wam do gustu ;)

Pozdrawiam!
Piotr Czak

Poprzedni wpis - Versace Men SS19, czyli ukłon w stronę mody ulicznej: http://fashionfreedom24.blogspot.com/2018/06/versace-men-ss19-czyli-ukon-w-strone.html#more