WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 16 września 2017

#BREAKTHERULES - Piotr Czak zostaje dresem!

Witajcie Kochani!
Rok szkolny rozpoczęty, więc nauki coraz więcej. Mam nadzieję, że Ci z Was, którzy uczęszczają do szkół powoli przyzwyczajcie się na nowo do obowiązków jakie niesie z sobą edukacja. Jako, że jestem osobą, która lubi ciepło to bardziej martwi mnie jednak niska temperatura i niezbyt optymistyczne prognozy dotyczące jesieni w Polsce. Pozostaje mi tylko marzyć, że prognozy się nie sprawdzą. 




W dzisiejszym wpisie łamię stereotypy i zakładam dres. Nie jest to jednak zwyczajny granatowy czy czarny dres z szerokimi nogawkami, ale znacznie bardziej oryginalny. Bogate motywy roślinne zostały przełamane dzięki czaszkom i łańcuchom. W tym sezonie niezwykle popularne dla mężczyzn będą total looki, czyli góra i dół w takim samym wzorze. Trend ten zakłada zestawienia ze sobą takich samych materiałów, kolorów oraz nadruków. Inspirację do stworzenia takich stylizacji możemy czerpać ze światowych wybiegów - Balmain, Vivienne Westwood czy Calvin Klein.


Pic: vogue.com
 Zapraszam do obejrzenia klimatycznej sesji, zawierającej dużo zdjęć i różnorodne ujęcia. Jest chyba jedną z moich ulubionych! 


















TRACKSUIT - Zara 
SHOES - Adidas 
PIC - Kamila Makarewicz Photography 

Dajcie mi koniecznie znać jak podobam się Wam w takiej odsłonie i co sądzicie o całej sesji?!
Pozdrawiam serdecznie! 
Piotr Czak 
Zapraszam do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak 
Moją poprzednią sesję możecie znaleźć tutaj: http://fashionfreedom24.blogspot.com/2017/08/pink-champagne.html#more



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz