WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 26 sierpnia 2017

PINK CHAMPAGNE

Witajcie Kochani!
Z przykrością stwierdzam, że dla mnie jak i dla części z Was wakacje powoli dobiegają końca podobnie jak moja ulubiona pora roku, czyli lato. Przez te ostatnie dni wolnego trzeba zgromadzić siły na nadchodzący rok szkolny, który z pewnością nie będzie łatwy, ponieważ będę w klasie maturalnej. 



W dzisiejszym poście i mojej najnowszej stylizacji przekażę Wam trochę pozytywnej energii, bowiem postanowiłem stworzyć total look w najmodniejszym kolorze sezonu, czyli pudrowym różu. Nie wiem jak Wam, ale mnie ubrania w jasnych barwach sprawiają wrażenie bardziej optymistycznych, a zakładając je na siebie ma się od razu lepszy humor. ;) 

Mój dzisiejszy look to połączenie garniturowych spodni, które kupiłem specjalnie o rozmiar większe, aby nogawki były dłuższe i zwijały się na końcach oraz zwiewnej koszulki w identycznym kolorze. Dopełnieniem tej pastelowej stylizacji są białe sneakersy, które możemy łączyć z wieloma rzeczami i wykorzystać je do kilku stylizacji. 









SHIRT - Zara
TROUSERS - Zara 
SHOES - Zara 
PIC - Kamila Makarewicz 

Dajcie mi koniecznie znać jak podobam się Wam w takim wydaniu! ;) 
Już wkrótce kolejny wpis! 
Pozdrawiam! ;) 
Piotr Czak 

2 komentarze:

  1. Czy tą koszulę da się uplasować, czy ona jest specjalnie taka pomięta?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mógłbyś wyprasować koszule

    OdpowiedzUsuń