WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 12 sierpnia 2017

LOST IN THE JUNGLE

Witajcie Kochani!
Pogoda w Polsce w ostatnim czasie nieznacznie różniła się od tej panującej w Afryce, czy w południowej części Europy. Dlatego postanowiłem Was zaprosić w podróż do dżungli, którą tworzą bujne drzewa i uwielbiane przeze mnie palmy. Jako, że wygląda ona identycznie na całej swojej przestrzeni łatwo jest się zgubić i tak też się stało.. ale skoro tworzę dla Was nowy wpis to znaczy, że wszystko się dobrze skończyło. 


Sierpień zaskoczył nas bardzo wysokimi temperaturami w przeciwieństwie do poprzedniego miesiąca. Wszyscy spragnieni promieni słonecznych i upałów niczym w krajach śródziemnomorskich mogą powiedzieć, że ich prośby zostały wysłuchane. W końcu to pogoda w głównej mierze warunkuje nasz ubiór, a ta w ostatnim czasie sprzyjała ku temu, by jak najmniej mieć na sobie. Ważne, by ubrania noszone przez nas podczas tak gorących dni były przewiewne, aby ciało mogło oddychać. 

Moją dzisiejszą stylizację tworzy kombinezon khaki, który mogliście widzieć już na mnie podczas pokazu Roberta Kupisza. Mimo, że ta część męskiej garderoby nie jest zbyt popularna na polskich ulicach, to była ona lansowana na wybiegach przez światowych projektantów. Kombinezony dla mężczyzn na sezon wiosna-lato 2017 mogliśmy zobaczyć chociażby u Valentino, Prady, Hermes, a nawet u Balmain. Ja jestem totalnie w nich zakochany i jeśli oglądaliście mój najnowszy haul zakupowy to wiecie, że kupiłem kolejny, tym razem z długimi rękawami i nogawkami. Mam nadzieję, że nawet w naszym kraju coraz więcej mężczyzn przełamie się, by je założyć. Całą stylizację uzupełniają uwielbiane przeze mnie w letnim sezonie klapki, które również królowały na wybiegach oraz czarne okulary.

Pic: globalfashionnews.com 

Zapraszam do obejrzenia sesji utrzymanej w klimacie dżungli! 












JUMPSUIT - Zara 
SLIDERS - Zara
SUNGLASSES - H&M 
PIC: Kamila Makarewicz Photography 

Dajcie mi koniecznie znać jak podoba się Wam moja stylizacja i cała sesja! ;) 
Już wkrótce kolejny wpis.
Pozdrawiam Was serdecznie! 
Piotr Czak
Zapraszam do śledzenia mojego snapa: piotr_czak 

2 komentarze:

  1. Świetna stylizacja :)
    Zdjęcia utrzymane w ciekawym klimacie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! Miło mi to słyszeć!
      Pozdrawiam! :)

      Usuń