WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 9 września 2017

Ja w roli stylisty - Patrick Alex for AS Management Cracow

Witajcie Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem, jakiego jeszcze na blogu nie było. W trakcie wakacji pokazywałem Wam na snapie, że zostałem zaproszony przez AS Management Cracow, gdzie debiutowałem w nowej roli - stylisty. W tym wpisie zobaczycie kilka zdjęć Patryka z sesji, przy której miałem okazję współpracować. 



Powyżej napisałem, że "debiutowałem w nowej roli - stylisty". Tak naprawdę można powiedzieć, że w nowej, a zarazem starej, bowiem od samego początku jestem stylistą samego siebie. Wiadomo, że czymś innym i bardziej prestiżowym jest stylizowanie drugiej osoby, a zwłaszcza, jeśli wykonuje się to dla jednej z najlepszych polskich agencji, czyli AS Management. Mam nadzieję, że również w przyszłości będę miał okazję wykonywać takie zadania, gdyż sprawiają mi ogromną satysfakcję i cieszę się, że zostałem doceniony. 

Zobaczcie kilka fotek Patryka wykonanych przez Olgę Witowską!










Model: Patrick Alex
Fotograf: Olga Witowska
Stylista: Piotr Czak 

Dajcie znać jak podoba się Wam cała sesja.
Wkrótce kolejny wpis! 
Pozdrawiam!
Piotr Czak 
Zachęcam do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz