WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 22 grudnia 2018

Cozy Little Christmas in Vienna

Hey Guys! 
Tak przywitałem Was we wtorkowe popołudnie na moim InstaStory oznajmiając, iż jestem w drodze do Wiednia. Krótki przedświąteczny wyjazd do stolicy Austrii pozwolił mi poczuć magię świąt. Ci, którzy śledzą mnie od dłuższego czasu, doskonale wiedzą, jak bardzo kocham Boże Narodzenie. Okres od 06 grudnia uważam za najpiękniejszy czas w ciągu całego roku. Oprócz relacji video, którą mogliście na bieżąco śledzić na moim Instagramie, przygotowałem także obszerną fotorelację. 


2 dni w Wiedniu spędziłem w już dobrze mi znanych trzech lokalizacjach. Pierwsza z nich to Stephansplatz oraz odchodzące od niego uliczki, na których znajdują się luksusowe butiki największych światowych domów mody. Będąc tam nie mogłem sobie odmówić wizyty w nich, aby pooglądać, co projektanci mają w swojej propozycji na sezon zimowy. Codziennie odwiedzałem również najbardziej znaną kawiarnię na świecie, czyli Starbucks, który pomimo 2 pięter był "po brzegi" wypełniony ludźmi. Tak przy okazji chcę Wam polecić sezonową kawę - Toffee Nut Latte - obłędna! Kościół w samym sercu Wiednia otoczony jest świątecznymi stoiskami, które wraz z dostojną choinką tworzą wspaniały klimat - zwłaszcza po zmroku. 







Butik Gucci 

Butik Gucci 

Butik Gucci 

Spodnie: Gucci 












Koszula: Burberry 

Koszula: Burberry




Outfit: Versace 

Kosmiczna koszula od Louis Vuitton 







Drugim takim miejscem jest Mariahilfer Strasse, czyli najdłuższa ulica zakupowa w Wiedniu, na której znajdziecie sieciówki, drogerie, sklepy z bielizną, kawiarenki czy restauracje.



 Swój pobyt w stolicy Austrii zakończyłem w czwartkowy wieczór na magicznym jarmarku bożonarodzeniowym na Placu Ratuszowym. Oprócz mnóstwa świątecznych stoisk z zupą, kiełbaskami, pierniczkami, świeczkami, bombkami, ponczem czy nawet czapkami znajdują się tam przepiękne dekoracje, od których ciężko oderwać wzrok. Świąteczny market wita nas imponującym wejściem z napisem "Frohe Weihnachten". Lodowisko, oświetlone drzewa, kula śnieżna, bombka ze światełek czy adwentowy świecznik to jedynie kilka instalacji świetlnych ustawionych na Rathausie. Będąc tam każdy ma okazję poczuć się jak w bajce z czasów dzieciństwa. Zdjęcia nie do końca oddają atmosferę tamtego miejsca, ale uwierzcie na słowo - było cudownie! 

















Na zakończenie chciałbym Wam życzyć zdrowych, pogodnych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia. Niech ta cudowna atmosfera ogarnie każdego z Was i pozwoli, aby te kilka dni było naprawdę pięknym i magicznym momentem. 

Dziękuje Wam za śledzenie mojej działalności i wielu modowych momentów w 2018 roku. Mam nadzieję, że będziecie tutaj w nadchodzącym 2019 r. dając mi wsparcie, a jednocześnie z nadzieją oczekując nowych projektów związanych oczywiście z branżą fashion ;) 

Pozdrawiam Was serdecznie! 
Do zobaczenia! 
Piotr Czak 

Zobacz moją poprzednią stylizację: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz