WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 15 grudnia 2018

WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

Cześć Wszystkim! 
Połowa grudnia za nami, a to oznacza, że do świąt pozostało już tylko kilka dni. Od 06 grudnia jestem całkowicie pochłonięty świątecznym nastrojem. Codziennie słucham swoich ulubionych xmasowych piosenek, wieczorkiem piję zimową kawę własnej roboty z bitą śmietaną i cynamonem, do której zajadam przepyszne pierniczki. Przechadzając się krakowskimi uliczkami czy nawet będąc w samej Galerii Krakowskiej można poczuć magię świąt i zobaczyć przepiękne dekoracje niczym z amerykańskich filmów. Ten okres w roku jest dla mnie tym najpiękniejszym i najbardziej magicznym. 



Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną sesją i nową stylizacją utrzymaną w stylu militarnym (stąd zrodził się pomysł na tytuł). Płaszcz w okresie jesienno-zimowym to moje ulubione okrycie wierzchnie. Czuję się w nim bardzo swobodnie, a zarazem modnie. Styl militarny królował choćby na pokazie francuskiego domu mody - Balmain. Zainspirowany stylizacjami z wybiegu stworzyłem swój własny outfit z wykorzystaniem tego trendu. Drugim ważnym elementem tworzącym ten look są spodnie we wzór kraty szkockiej, który pojawił się na wybiegu u Versace czy Alexander McQueen. Uzupełnienie całości stanowią: czarny golf oraz wysokie buty w wojskowym stylu. 

Zapraszam Was do obejrzenia sesji w wykonaniu Julii Sokołowskiej. 











SWEATER - Zara 
COAT - Zara
PANTS - Zara
SHOES - Zara `

Dajcie mi koniecznie znać co sądzicie o najnowszej stylizacji oraz fotkach!? ;) 
Już wkrótce kolejny post! ;) 
Pozdrawiam! 
Piotr Czak 

P.S. Zachęcam Was do śledzenia mojego InstaStory: piotrczak 
Przypominam również o mojej poprzedniej stylizacji: http://fashionfreedom24.blogspot.com/2018/11/cozy-outfit.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz