WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 26 listopada 2016

Milano - włoska stolica mody

Hej Kochani!
Kończymy dzisiaj moją podróż po Europie w Mediolanie, który zwiedzałem w sobotę. Postanowiłem zrobić o nim osobny post bardziej pod kątem modowym i pokazać Wam jedną z najsłynniejszych galerii w Europie z odzieżą luksusową. 



Do Mediolanu dotarliśmy ok. 14:00, bo kilka godzin zajął nam niestety przejazd z Lazurowego Wybrzeża do tego włoskiego miasta. Najpierw udaliśmy się na spacer po Parku Sempione, w którym drzewa powoli zmieniały zabarwienie na jesienne, po to by zwiedzić Zamek Sforzów. 






Około godziny 16:00 wyruszyliśmy w kierunku tej najbardziej znanej części Mediolanu, jaką jest Plac Duomo z przepiękną Katedrą Duomo i dziewiętnastowieczną Galerią Vittorio Emanuele II. Katedra ta jest chyba najpiękniejszą w jakiej byłem. Zdjęcia nie oddają ogromu i niezwykłości tej marmurowej, gotyckiej budowli, ale mogę Was zapewnić, że zrobiła na mnie największe wrażenie spośród tych, które miałem przyjemność zwiedzać.







Po pizzy w jednej z lokalnych pizzerii mieliśmy czas wolny, więc poświeciłem go na zwiedzanie galerii i spacer po okolicznych uliczkach. Minus niestety jest taki, iż butiki światowych projektantów są zamykane znacznie wcześniej niż sieciówki, czy mniej prestiżowe butiki, więc na moje nieszczęście nie udało mi się wejść do środka sklepów. Ale zobaczcie chociaż kilka zdjęć, które udało mi się dla Was zrobić. 














A tutaj słynny hotel uwielbiany przez gwiazdy, niestety żadnej nie udało mi się spotkać haha
Mam nadzieję, że post się Wam podobał! 
Wkrótce kolejny wpis! 
Pozdrawiam! ;)
Piotr Czak
Snapchat: piotr_czak



2 komentarze:

  1. Kiedyś na pewno się wybiorę! Marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam nadzieję, że uda mi się wrócić i zostać tam na dłużej ;)

      Usuń