WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 10 września 2016

Tommy X GiGi NY 2016

Wrzesień to okres, kiedy rozpoczynają się światowe pokazy mody damskiej. Święto w tej branży rozpoczyna się w Nowym Yorku. To właśnie w tym mieście projektanci jako pierwsze prezentują swoje nowe kolekcje. W tym poście chciałbym się jednak skupić na pokazie, który skradł moje serce -  mowa tu o show Tommy Hilfiger X GiGi Hadid.



Jakiś czas temu w jednym z wpisów przedstawiłem Wam lookbook kolekcji Tommy X GiGi. Wczoraj (09.09) o godz. 19:00 czasu nowojorskiego odbyła się oficjalna prezentacja efektu współpracy amerykańskiego projektanta z top modelką - Gigi Hadid. Tommy jak zwykle zaskoczył scenografią i miejscem pokazu, bez którego z pewnością nie zrobiłby na mnie tak pozytywnego wrażenia, gdyż na odbiór kolekcji nie wpływa tylko ona sama, ale i sposób jej przedstawienia. Show odbyło się w jednym z nowojorskich parków rozrywki. Wyobraźcie sobie sytuację - na polu coraz ciemniej, blask neonów pochodzących z wesołego miasteczka, drewniany wybieg przypominający drogę na plażę i wiszące lampy. Nawet nie jestem w stanie Wam tego opisać; po prostu sami musicie to zobaczyć. ;)




Kolekcja ta to połączenie stylu charakterystycznego dla Gigi i tradycyjnego, amerykańskiego charakteru marki Tommy Hilfiger. Możemy znaleźć w niej casual'owe ubrania - jeansy, czarne ramoneski, bomberki, płaszcze, a także bluzy z logo tej współpracy. Kolekcja ta, aż emanuje amerykańskim stylem, dlatego też pojawiły się w niej projekty, które przypominają mi stroje koszykarskie z amrykańskich high school. Delikatnie prześwitujące sukienki, dzwony, dresowe spodnie oraz oversize'owe bluzy to rzeczy, bez których Gigi nie mogła się obejść. Dość mojego gadania.. Zobaczcie kolekcję! ;)

















Zdjęcia pochodzą ze strony: http://www.eonline.com/photos/19430/every-look-from-the-tommy-x-gigi-runway/717485


Co mogę jeszcze powiedzieć o kolekcji i o całym show?
TAK, TAK i jeszcze raz TAK. Uważam, że jest genialna! GiGi stanęła na wysokości zadania i stworzyła coś naprawdę świetnego, coś co każda fashionistka będzie chciała mieć w swojej szafie. Połączyła amerykański styl ze swoim własnym, dlatego gdy marzyłyście o tym, by wyglądać jak Gigi teraz macie najprostszą okazję, by tego dokonać. Ja żałuję, że nie mogę sobie nic kupić, bo niestety kolekcja jest tylko dla Pań, ale jeśli któraś z moich obserwatorek zdobędzie coś z tej kolaboracji to bardzo proszę, aby pokazała mi co kupiła. ;) 

Na koniec kilka stylizacji gości na pokazie.

Anna Wintour/// Doutzen Kroes 

Ethan and Dolan Grayson


Taylor Swift/// Olivia Palermo
Zdjęcia stylizacji gości pochodzą ze strony: http://www.hollywoodreporter.com/news/tommy-hilfiger-tommy-x-gigi-927148

Mam nadzieję, że post się Wam podobał. Ciekawy jestem Waszych opinii na temat tego pokazu, dlatego możecie pisać do mnie śmiało co o nim sądzicie.
Cały pokaz dostępny na: eu.tommy.com
Uważam, że warto go zobaczyć, chociaż fragment, by poczuć namiastkę atmosfery, która musiała towarzyszyć gościom. ;)
Wkrótce kolejny wpis!
Pozdrawiam!
Piotr Czak
Snapchat: piotr_czak








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz