WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 17 września 2016

BLACK AND WHITE

Hej Kochani!
Dziś przychodzę do Was z nową stylizacją. Tym razem będzie ona w stonowanych kolorach, a mianowicie w białym i czarnym; tak jak mówi to tytuł wpisu. Mimo standardowych barw sądzę, że zróżnicowana została stylem i może trochę niecodziennym zestawieniem. 



Biel i czerń to kolory, które zawsze są w modzie. Wiele osób ogranicza się też do trzech neutralnych barw, jakimi są biel, czerń i popiel. Trzeba być pomysłowym i mieć gust, aby tworzyć ciekawe i oryginalne stylizacje zawężając dostępną dla siebie gamę kolorystyczną. Niektórym się to udaje, choćby mojej przyjaciółce - Julii. 
Ja postanowiłem zestawić ze sobą białe spodnie, które pasują właściwie do wszystkiego. Tym razem dobrałem do nich koszulkę long sleeve z dziurami, a całość przełamana czarnymi klapkami. Dla mnie idealny look, kiedy na polu mamy około 20 stopni. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z sesji utrzymanej w stonowanej kolorystyce. 














JEANS: TOPMAN
T-SHIRT: REVIEW 
SLIDERS: ZARA

PHOTOS BY KAMILA MAKAREWICZ PHOTOGRAPHY 

Mam nadzieję, że stylizacja oraz zdjęcia z sesji spodobały się Wam. Dajcie znać co sądzicie! ;)
Pozdrawiam i czekam na wiadomości! 
Piotr Czak
Snapchat: piotr_czak 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz