WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 3 września 2016

HAWAIIAN LOOK

Hej Kochani!
Dziś przygotowałem dla Was nową stylizację na zakończenie wakacji, a właściwie lata. Nowy rok szkolny już się zaczął dlatego na początek pragnę życzyć wszystkim uczniom powodzenia oraz sukcesów w nauce. 
Tak jak już wcześniej wspomniałem dzisiejszy outfit jest typowo wakacyjny i nie jeden z Was przypomni sobie chwile wolności oraz czas spędzony na wakacjach w klimatycznych uliczkach, czy też szum morza i piasek pod nogami. A więc chodźcie ze mną! ;)



Po tytule możecie się zastanawiać, czemu nową stylizację nazwałem hawajską. Chodząc po sklepach, oglądając ubrania, dostrzegłem koszulę i spodenki w ten sam wzór. Powiedziałem sobie, że muszę je kupić i skompletować razem. Nadruki w kwiaty, palmy oraz morze i wysepki od razu skojarzyły mi się z Hawajami. Potem mówię do znajomych -  "Kupiłem te hawajskie ciuszki". Myślę, że Wam również ta stylizacja może się skojarzyć z tym pięknym miejscem.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z sesji. Mam nadzieję, że spodoba się Wam tak bardzo jak mi. ;)













TOTAL LOOK BY ZARA
PHOTOS: Kamila Makarewicz
Zachęcam do odwiedzenia jej strony na facebook'u: https://www.facebook.com/kmakarewicz.photos/?fref=ts

Mam nadzieję, że stylizacja i zdjęcia z sesji się Wam podobają! ;) Dajcie znać co sądzicie w komentarzach lub w wiadomości prywatnej. 
Wkrótce kolejny post!
Aby zawsze być na bieżąco z nowymi wpisami zachęcam do obserwowania bloga oraz do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak 
Pozdrawiam! 
Piotrek 


4 komentarze: