WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 6 maja 2017

MY SPRING LOOK - KENZO X H&M

Hej Kochani!
Wiosna tego roku nas niestety nie rozpieszcza i bardziej przypomina chłodną i deszczową jesień, aniżeli budzącą się do życia przyrodę skąpaną promieniami słonecznymi. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że im bliżej wakacji tym aura zacznie się polepszać. Na chwilę obecną braki w pogodzie musimy sami uzupełniać - najlepiej oczywiście kolorowymi ubraniami. Dlatego też w tym poście zobaczycie moje ulubione zielone futro, rzecz jasna - sztuczne. 




Podstawą mojej dzisiejszej stylizacji jest emanujące radością i orzeźwieniem futerko z kolaboracji Kenzo x H&M, które idealnie sprawdza się przy obecnie dość niskiej, jak na tą porę roku temperaturze. Do tak wzorzystej góry dobrałem klasyczne, granatowe jeansy oraz moje ulubione obuwie, jakim są botki. 
Mam nadzieję, że sesja wykonana w dość specyficznym "klimacie" przypadnie Wam do gustu. Zapraszam do obejrzenia zdjęć! ;) 








FUR: KENZO X H&M
JEANS: PULL&BEAR 
BOOTS: ZARA 
PIC: KAMILA MAKAREWICZ PHOTOGRAPHY 

Dajcie koniecznie znać jak podobała się Wam moja stylizacja oraz cała sesja. Napiszcie mi, które zdjęcie jest Waszym ulubionym.

Wprawdzie pogoda na razie nie sprzyja wyjściom na zewnątrz, ale nadciągają już coraz ładniejsze dni, więc zachęcam Was, abyście z nich korzystali. Moi przyjaciele ze szkoły przygotowują projekt społeczny DWUR Don't Waste Your Reality, gdzie zachęcają do aktywnego spędzenia czasu oraz do rozwoju swoich pasji i zainteresowań, zamiast ciągłego wpatrywania się w ekran telefonu. Choćby zdjęcia do sesji lepiej jest wykonać na zewnątrz, albo tam, gdzie zachęcają Was moi znajomi ze szkoły - na dworze; dlatego to właśnie oni świetnie podpowiedzą Wam, gdzie w Krakowie i okolicy znaleźć ciekawe zakątki. 

Pozdrawiam serdecznie! 
Już wkrótce kolejny wpis! 
Piotr Czak 
Zachęcam do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak 

4 komentarze: