WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

piątek, 14 kwietnia 2017

Hyundai Autoneo Fashion Show

Witajcie Kochani!
Przepraszam, że pojawiam się po krótkiej przerwie, ale jak wiecie dużo się u mnie ostatnio działo. Wszelkie wydarzenia modowe, uczestnictwo w nich oraz organizacja zajęły mi troszkę czasu. Oprócz tego mam szkołę, w której miałem ostatnio sporo testów, a musiałem je jak najlepiej napisać. Ale jestem już i mam nadzieję, że mi wybaczacie. (haha) Kilkanaście dni temu rozpocząłem także działalność na YT, gdzie wrzuciłem pierwszy filmik z Fashion Day, który mam nadzieję widzieliście, a jeśli nie to zachęcam.  https://www.youtube.com/watch?v=pEzc9L3jjmI&t=28s



24 marca miałem okazję być na Hyundai Autoneo Fashion Show - gali finałowej na Cracow Fashion Week, na której zaprezentowano dyplomowe kolekcje nagrodzonych podczas Fashion Week Awards. Wydarzenie odbyło się w nowo otwartym salonie Hyundai w Krakowie przy ul. Wielickiej. Show poprowadził aktor Jakub Wesołowski, a gośćmi specjalnymi byli uczestnicy 6 edycji Top Model: Ewa Niespodziana oraz Daniel Tracz. 

PIOTR POPIOŁEK "ID" 
W swojej kolekcji nie boi się postawić na coś odważnego oraz nietuzinkowego. Jego ubrania są przeznaczone dla mężczyzn pewnych siebie, lubiących się wyróżniać z tłumu. Najnowsze projekty utrzymane zostały w jasnej kolorystce. 





Następna kolekcja inspirowana była przemijaniem oraz kruchością życia, dlatego ubrania zostały utrzymane w odcieniach szarości. 





ARTUR STEC "URBAN CAMOUFLAGE" 
Projektant tworząc kolekcję inspirował się miejskim stylem oraz graffiti. 




SANDRA STACHURA "DEEP SPACE" 
Projektantka tworząc kolekcję wyraźnie zainspirowała się bogactwem świata podwodnego oraz rafą koralową. Jest to z pewnością jedna z najbardziej oryginalnych i pomysłowych prac, jakie mogłem zobaczyć podczas tego wieczoru. 



Kolejny pokaz bardzo przypadł mi do gustu. Była to kolekcja inspirowana twórczością Georges'a Braque'a oraz filmem Olivier'a Stone'a skierowana do kobiet "ready to wear" wraz z autorskim obuwiem. Świetne ubrania, a ja mając okazję stylizować jakąś dziewczynę z chęcią bym je wykorzystał. 




LAURA FILIP "FREAK SHOW" 
Inspiracją do stworzenia kolekcji był cyrk i lata 70. Bogactwo kolorów, cekiny, pióra i delikatna nutka kiczu. Mi osobiście przypominała ona szaleństwo na pokazach Moschino. 





PATRYK JORDAN "SQUEEZE" 
Jedna z najlepszych kolekcji "ready to wear" zawierająca ubrania przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn; łącząca w sobie elementy sportowe z bardziej eleganckimi. Jestem na tak! 


PIC: Artem Basanets 

Wydarzenie umilił krótki koncert Any Andrzejewskiej - finalistki The Voice of Poland. 



Po pokazie odbyło się tzw. "after party", na którym miałem się okazję poznać z Ewą Niespodzianą oraz Danielem Traczem, a także spędzić czas z osobą towarzyszącą mi tego wieczoru, czyli Wiktorią Gutek. 






Jestem bardzo szczęśliwy, że miałem okazję wziąć udział w tak fajnym wydarzeniu! 
Wkrótce kolejny post! 
Buziaki! 
Piotr Czak 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz