WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 25 marca 2017

Jestem jurorem na Fashion TV Model Search 2017!!

Witajcie Kochani!
Jak już pewnie większość z Was wie tydzień temu w sobotę (18.03) miałem okazję być jurorem na konkursie organizowanym przez Fashion TV Polska. Spośród 20 modelek i modeli wspólnie z jury mieliśmy za zadanie wybrać najlepszą dziewczynę i chłopaka, którzy na jesień pojadą na finał konkursu do Warszawy. Bardzo się cieszę, że miałem taką możliwość i szansę do rozwoju. W tym wpisie przygotowałem dla Was fotorelację wykonaną przez Kamilę Makarewicz.





Gala finałowa #FTVMS 2017 odbyła się o godzinie 19:00 w Galerii Krakowskiej. Modelki i modele zaprezentowali się na wybiegu dwa razy. Najpierw w stylizacjach utworzonych dzięki sklepom znajdującym się w GK, a następnie bardziej naturalnie - w czarnych szortach i białych koszulkach z logiem Fashion TV. Moim zadaniem wspólnie z pozostałą częścią jury było ocenienie każdego kandydata w skali od 1 do 10. Zwycięzcami zostali: Izabela Wójciak, Petro Hatiuk oraz Anna Siergiejewa, dzięki "dzikiej karcie". Event uświetnił swoim wystąpieniem Ian Rooth - uczestnik The Voice of Poland. 

Zapraszam Was do obejrzenia fotorelacji wykonanej przez Kamilę Makarewicz! Mamy nadzieję, że się Wam spodoba! ;) 
























PIC: KAMILA MAKAREWICZ PHOTOGRAPHY 

Mam nadzieję, że relacja Wam się podobała!
Pozdrawiam!
Piotr Czak

Zachęcam do obserwowania mnie na snapie: piotr_czak 

2 komentarze: