WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

piątek, 19 lutego 2016

SZALE NA TOPIE- WINTER OUTFIT

Witam!
Dziś pokażę Wam kolejny look z serii winter outfit. Zima w tym roku jest dość kapryśna. Były dni z  mrozem ponad -10 stopni celsjusza, a były też takie, w których termometry wskazywały ponad +10. Nie wiem jak u Was, ale dziś u mnie spadło dużo śniegu, około 10 cm. Czyżby to miało wskazywać na powrót zimy? Nie sądzę, tym bardziej, że prognozy na przyszły tydzień pokazują wyraźne ocieplenie. 
No ale nic, przejdźmy do opisu mojej stylizacji. Tym razem postawiłem na stonowane kolory. Charakterystyczne buty zimowe, parkę oraz bardzo ciepły i dużych rozmiarów szal, który stał się hitem tego sezonu zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Z pełną odpowiedzialnością mogę go nazwać must have'em sezonu AW 15/16.

Sweter: C&A
Spodnie: Pull&Bear
Parka, szal: Zara
Rękawiczki: Reserved
Czapka: H&M
Buty: Lasocki













Mam nadzieję, że stylizacja się Wam podoba, bo mnie bardzo! To jest jedna z moich ulubionych. <3
Pozdrawiam Was gorąco!
Piotr Czak

snapchat: piotr_czak
instagram: piotrczak
facebook: Piotr Czak

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To czemu piszesz tak, ze nie wiem z kim rozmawiam. Ja przyjmuję konstruktywną krytykę i jeśli ktoś pisze kulturalnie to zawsze odpowiadam :) a styl ubierania o niczym nie przeświadcza, to raczej stareotypy

      Usuń