WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 28 września 2019

NEON LIGHTS

Witajcie KoHoney! 
Lato 2019 przeszło już do historii, bowiem kilka dni temu rozpoczęła się kalendarzowa jesień. Oprócz złotych liści, w Polsce ta pora roku często kojarzy nam się z długimi, szarymi i dość ponurymi dniami. Ale zapewniam Was, że moje stylizacje w tym sezonie na pewno takie nie będą, co udowodnię Wam już w dzisiejszym poście. 


Mój najnowszy outfit stworzony został z myślą o przełomie lato/jesień i idealnie nadaje się na takie dni jak obecnie, w których temperatura oscyluje wokół 20 stopni Celsjusza. W tym roku wszyscy wielbicie mody oszaleli na punkcie neonowych ubrań i dodatków, więc i ja nie mogłem sobie odmówić stworzenia stylizacji z wykorzystaniem tego trendu, którego jestem absolutnym fanem. Nawet w maju przygotowałem dla Was wpis z mnóstwem neonowych inspiracji. 

Na dzisiejszą stylizację składają się spodnie w nieco robotniczym stylu z delikatnie poszerzanymi nogawkami oraz dość oversize'owy t-shirt (mimo, że mam na sobie rozmiar S) z rękawami do łokci. Obie te rzeczy pochodzą z kolekcji PANTONE dla Bershki. Całość uzupełniają natomiast klasyczne, czarne sneakersy. 

Zapraszam do obejrzenia sesji w wykonaniu Kamili Makarewicz. Osobiście jest ona jedną z moich ulubionych, dlatego też mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu! ;) 















T-SHIRT - Bershka 
PANTS - Bershka
SHOES - Zara

Dajcie mi koniecznie znać co sądzicie o mojej stylizacji oraz całej sesji!? 
Pozdrawiam, 
Piotr Czak

Jeśli ktoś z Was przegapił mój poprzedni outfit, to teraz w prosty sposób może nadrobić zaległości klikając w link ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz