WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 7 września 2019

LIKE A RAINBOW WITH ALL OF THE COLORS

Witajcie KoHoney! 
Wprawdzie wrzesień się już rozpoczął, ale kalendarzowe lato nadal trwa. Ja uwielbiam, gdy na zewnątrz jest ciepło i słonecznie, dlatego też mam nadzieję, iż nadchodząca jesień właśnie taka będzie.


Dzisiejszy wpis i moja najnowsza stylizacja to swego rodzaju pożegnanie z moją ulubioną porą roku i okresem, w którym zakładamy tylko t-shirt i krótkie spodenki. Kończąc typowo wakacyjne stylizacje trzeba to zrobić w wielkim stylu. (haha) Dlatego teź tym razem postawiłem na cukierkową, kolorową koszulkę z siateczki, która kojarzy mi się z teledyskiem Katy Perry do jej hitu "California Gurls" oraz z obecnym, niezwykle barwnym stylem Taylor Swift. Zresztą tytuł tego wpisu to wers wydanego w tym roku utworu Taylor - "ME!". Do tak barwnej góry dobrałem klasyczne, białe ogrodniczki, które co roku pojawiają się w wielu sklepach oraz białe klapki. 

Zobaczcie moją najnowszą sesję w wykonaniu Julii Sokołowskiej! 













T-SHIRT - H&M 
PANTS - Bershka 
SLIDES - Zara 

Jestem ciekawy jak podoba się Wam ta stylka oraz cała sesja? 
Dajcie mi znać! ;) 
Pozdrawiam, 
Piotr Czak 

Jeśli nie miałaś/eś okazji zobaczyć mojego poprzedniego outfitu, to ułatwiam Ci zadanie i wklejam link haha ;) 

1 komentarz: