WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 25 maja 2019

TRIP TO SAVANNAH

Witajcie Kochani!
Maj już powoli dobiega końca i niestety wszystkich rozczarował pogodą. Co roku wiele osób czeka na niego z utęsknieniem, bowiem jest utożsamiany z ciepłą i słoneczną aurą. Ja szykowałem się na modowe szaleństwo i typowo wiosenne stylizacje, ale niestety plany te zostały pokrzyżowane. Miejmy nadzieję, iż jesień wynagrodzi nam niezbyt udaną wiosnę. 


W dzisiejszym wpisie zabieram Was na safari do Afryki. Jak możecie się domyślać, nadal pozostajemy przy zwierzęcym trendzie. Z tym, że ostatnio zaprezentowałem wężową stylizację, a teraz motyw pantery. To właśnie spodnie w tym princie stanowią główny element mojego outfitu. Do nich dobrałem lekko prześwitujący dzianinowy sweterek z krótkim rękawem oraz czarną ramoneskę z ćwiekami, która dodaje nieco pazura. Całość uzupełniają klasyczne czarne buty na wyższej podeszwie. 

Zobaczcie najnowszą sesję w wykonaniu Kamili Makarewicz. 











JACKET - Zara
SWEATER - Bershka 
PANTS - Zara 
SHOES - Zara 

Dajcie znać co sądzicie o mojej najnowszej stylizacji oraz całej sesji?! 
Pozdrawiam, 
Piotr Czak 

Zobacz mój poprzedni wpis z mnóstwem neonowych inspiracji:

Jeśli ktoś z Was nie widział jeszcze wężowego outfitu to zachęcam do nadrobienia zaległości:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz