WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 27 kwietnia 2019

WYPEŁZAM NA DWÓR

Hej Wszystkim! 
Wiosna już na dobre zadomowiła się w Polsce, a temperatury są coraz wyższe. Uwielbiam ten okres kiedy wszystko budzi się do życia. Co roku o tej porze zachwycam się magnoliami i żałuję tylko,  że tak szybko przekwitają. Kocham wiosnę za piękną zieleń za oknem jak również za to, iż z przyjemnością wypełza się na dwór ;) 


Pewnie zastanawiacie się dlaczego użyłem w tytule i we wstępie słowo "wypełzam"? Jak to mówią: nic nie dzieje się bez przyczyny. Już spiszę z wyjaśnieniami. Stylizacja, którą Wam dzisiaj zaprezentuje to wężowy total look składający się z kurtki bomberki i cienkich materiałowych spodni. A chyba wszyscy wiedzą jakim mianem określa się sposób poruszania węża. (haha) W tym sezonie niezwykle modny jest motyw zwierzęcy taki jak pantera, wąż czy zebra. Jest to trend, który w 100% do mnie przemawia, dlatego nie mogłem się powstrzymać od stworzenia stylizacji z jego wykorzystaniem, a to dopiero początek! ;) Całość uzupełniają klasyczne, białe sneakersy. 

Zobaczcie najnowszą sesję w wykonaniu Kamili Makarewicz. 









JACKET - Zara 
PANTS - Zara 
SHOES - Zara 

Dajcie znać co Wy sądzicie o wężowym princie oraz mojej najnowszej stylizacji?! ;) Mam nadzieję, że sesja przypadła Wam do gustu. 

Pozdrawiam, 
Piotr Czak 

Przypominam o 3 edycji Fashion Day i zachęcam do udziału. Więcej informacji znajdziecie w tym poście: 

Zobacz poprzednią stylizację: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz