WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 20 października 2018

MODERN OUTFIT

Cześć Wszystkim!
Połowa października za nami, a to oznacza, że już za kilka dni moje urodziny. Długoterminowe prognozy amerykańskich meteorologów sprawdziły się, bowiem pogoda rozpieszczała nas wysokimi temperaturami i dużą dawką promieni słonecznych przez ostatnie tygodnie. Niestety wszystko wskazuje na to, iż szybko musimy się przestawić na znacznie niższe wartości na termometrze i pochmurne dni, które będą nam towarzyszyć przez kilka najbliższych miesięcy. Dzisiaj na moim blogu rozpoczynam cykl jesiennych stylizacji i prezentuję Wam pierwszą z nich. 


Używane przez naszych rodziców, a może nawet i dziadków sformułowanie "ubrać się na cebulkę" dziś zyskuje nowe, bardziej prestiżowe znaczenie, bowiem założenie na siebie kilku warstw odzieży staje się obecnie niezwykle modne. Powiem szczerze, że coraz bardziej zaczyna mi się podobać ten trend i dlatego też pokusiłem się o stworzenie pierwszej stylizacji jesiennej w tym roku z jego wykorzystaniem. Na klasyczny, czarny golf, który jest must-havem sezonu jesień-zima założyłem koszulę w biało-niebieskie paski. Posiada ona rozcięcia po bokach, dzięki czemu możemy ją nosić jednostronnie włożoną do spodni. Dolną część stylizacji tworzą czarne, materiałowe spodnie z białym lampasem oraz eleganckie buty na wysokiej podeszwie. Całość mojej warstwowej stylizacji uzupełnia klasyczny płaszcz, który każdy modny mężczyzna powinien posiadać w swojej szafie. 

Zapraszam do obejrzenia mojej nowoczesnej sesji w wykonaniu Julii Sokołowskiej. 













SHIRT - Zara 
SWEATER - Zara 
COAT - Zara 
PANTS - Zara 
SHOES - Zara 

Jestem bardzo ciekawy co sądzicie o mojej najnowszej stylizacji? Napiszcie mi proszę jak podoba się Wam cała sesja - jesienny outfit w nowoczesnym wydaniu. 

Już wkrótce kolejny post! 
Pozdrawiam serdecznie, 
Piotr Czak 

P.S. 08 listopada w wybranych sklepach w Polsce pojawi się kolekcja Moschino x H&M. Jeśli jesteście ciekawi co zaprojektował Jeremy Scott, to przypominam Wam o ostatnim wpisie. Ja już mam kilka upatrzonych rzeczy, a Ty? 




1 komentarz: