WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 11 sierpnia 2018

LEMONADE by PIOTR CZAK

Cześć Wszystkim! 
Połowa wakacji niestety już minęła, a ja odnoszę wrażenie, że czas leci tak szybko jak piasek przelatujący przez palce. Ostatnie dni były niezwykle upalne i słoneczne, więc wykorzystałem okazję i spędziłem kilka dni opalając się nad wodą czy jeżdżąc rowerkiem wodnym. A Wy co robicie w trakcie swoich wakacji? 



Kilka dni temu na moich social mediach zrobiło się owocowo. Pojawił się przepis na lemoniadę, następnie wykonany przeze mnie napój, a nawet piosenka o tym tytule. Pewnie część z Was zadawała sobie pytanie o co chodzi, ponieważ specjalizuję się w modzie, a nie w kulinariach. Zatem już odpowiadam i wszystko wyjaśniam. Była to zapowiedź najnowszej sesji i sądzę, że oryginalny sposób jej promocji. A dlaczego właśnie lemoniada i cytryny, to domyślicie się oglądając najnowszą sesję! ;) 











JACKET - Forever 21 
PANTS - Zara
SHOES - Zara
PHOTOS - Kamila Makarewicz Photography 

Dajcie mi koniecznie znać jak podoba się Wam najnowszy outfit? Osobiście jestem fanem żółtego koloru w tym okresie, bo przecież żadna inna barwa nie kojarzy się tak mocno z latem! 

Przypominam Wam również o moim najnowszym filmiku na kanale - "Terapia kolorem, czyli wakacyjny haul zakupowy".

Pozdrawiam serdecznie! 
Do zobaczenia w kolejnym poście! 
Piotr Czak 

5 komentarzy:

  1. Ten kolor naprawdę kojarzy się z latem. Bardzo fajna lemoniadowa stylizacja :)
    Te zdjęcia mają fajny klimat. Jestem na Twoim blogu chyba po raz pierwszy, ale z pewnością nie ostatni :) Świetny!
    Pozdrawiam!

    http://coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że stylizacja przypadła Ci do gustu! :)
      Jednak najbardziej cieszą mnie tak miłe słowa dotyczące oceny mojej pracy na blogu!
      Bardzo dziękuje! <3
      Pozdrawiam!
      Piotr Czak

      Usuń
  2. Bardzo fajna stylizacja i bardzo fajne klimatyczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uważam , że facet nie powinien tak si,e ubierać bo mu nie wypada, Taka stylizacja jest mało męska.
    Ale życzę powodzenia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń