WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

wtorek, 26 grudnia 2017

Frohe Weihnachten!

Witajcie Kochani! 
Przez jakiś czas niestety nie byłem obecny na blogu. Jak pewnie większość z Was wie, jestem obecnie w klasie maturalnej, a z tym wiąże się ogromna ilość nauki. Jednakże staram się  aktywnie działać na moich social mediach, a szczególnie w ostatnim czasie kiedy mogliście śledzić moją krótką, ale za to niezwykle magiczną, świąteczną wycieczkę do Wiednia. W tym poście tak jak obiecywałem, przedstawię Wam pełną relację fotograficzną z tego wyjazdu. 



Według mnie drugi dzień świąt Bożego Narodzenia jest idealnym momentem do odbycia ze mną podróży w magiczny świat najbarwniejszych dekoracji świątecznych, ponieważ większość z Was czuje jeszcze atmosferę tego najpiękniejszego okresu w ciągu roku.

Mój pobyt w stolicy Austrii trwał 2 dni - w pierwszy spacerowałem po ulicach przy Stephansplatz'u, a wieczorem, gdy było już ciemno udałem się na jarmark świąteczny przy Rathausie, który znajduje się w zestawieniu "10 najpiękniejszych w Europie". Drugi dzień spędziłem natomiast na Mariahilfer Strasse, przy której skupiona jest ogromna ilość sklepów. Na snapchacie relacjonowałem na bieżąco mój wyjazd, a teraz zapraszam Was na obfitą fotorelację! 





































Mam nadzieję, że fotorelacja, którą dla Was przygotowałem przypadła Wam do gustu i nadal jesteście przepełnieni świąteczną atmosferą. (haha)
Na zakończenie chciałbym Wam serdecznie polecić kiermasz świąteczny w stolicy Austrii. Jestem bardzo zadowolony, że mogłem tam być i poczuć magię świąt rodem z amerykańskich filmów. 

Pozdrawiam serdecznie! 
Piotr Czak 

P.S. Jeśli ktoś jeszcze nie dodał mnie na snapchacie, to gorąco zachęcam, aby to uczynić! ;) 
SNAPCHAT: piotr_czak 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz