WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 25 listopada 2017

50 SHADES OF BLACK / #autumnlook

Hej Wszystkim! 
Przychodzę do Was z nową jesienną stylizacją. Dość dawno nie było już na moim blogu żadnej sesji, więc czas nadrobić zaległości i Was zainspirować. 


W mojej dzisiejszej, dość minimalistycznej stylizacji główną rolę odgrywa długi, czarny płaszcz,  który w ostatnim czasie jest chyba moim ulubiony odzieniem wierzchnim. To właśnie ta część garderoby była w ostatnim czasie lansowana na światowych wybiegach i nie bez powodu, gdyż ja czuje się w nim świetnie. Podstawę tego look'u stanowi natomiast grafitowy kombinezon, idealnie dopasowujący się do mojej sylwetki. Dopełnienie stanowią czarne buty na wysokiej podstawie, które można założyć zarówno do tych eleganckich stylizacji, jaki i tych bardziej street'owych. 

Zobaczcie całą sesję! Mam nadzieję, że Wam się spodoba! ;) 












JAMPSUIT - Zara
COAT - Zara 
SHOES - Zara 
PIC - Piotr Rulka 

Dajcie mi koniecznie znać jak podobała się Wam sesja! Ciekawi mnie, które zdjęcie jest Waszym ulubionym? ;)

Wkrótce kolejny post! 
Pozdrawiam! 
Piotr Czak 

P.S. Zapraszam do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak 


1 komentarz: